۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ۲۲:۳۷

رئیس کل دادگستری استان قزوین خبر داد؛

برخورد قاطع با ترک فعل مدیران در حوزه مبارزه با روزه‌خواری

 برخورد قاطع با ترک فعل مدیران در حوزه مبارزه با روزه‌خواری

قزوین – رئیس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه ترک فعل مدیران در حوزه روزه خواری قابل قبول نیست از برخورد قاطع با مدیرانی که عامدانه در این حوزه ترک فعل دارند خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر علی شعبانی در نشست کمیته جرایم خاص استان قزوین که روز پنجشنبه با محوریت پیشگیری و مقابله با هنجارشکنی و روزه خواری در ملأ عام در سالن جلسات دادگستری کل استان برگزار شد اظهار کرد: متأسفانه بی توجهی به احکام دینی و الهی در حال افزایش است.

وی افزود: عدم عمل به تکالیف مسئولین در این حوزه و غفلت مدیران نیز باعث بروز و ظهور بیشتر این مفاسد و بی توجهی شده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تاکید کرد: تظاهر به روزه خواری در ملأ عام ناشی از بی تفاوتی و عمد است و نشان دهند عدم تأثیر گذاری اقدامات ما در سطح جامعه است.

وی با بیان اینکه کوتاهی در انجام وظایف توجیهی نداشته و پذیرفتنی نیست، عنوان کرد: کوتاهی مدیران در مقابله با روزه خواری اصلاً پذیرفتنی نیست.

شعبانی با بیان اینکه ارزش‌های جامعه خط قرمز است و اجازه نمی‌دهیم برخی‌ها با روزه خواری علنی قبح این ارزش را در جامعه بشکنند و نباید از کنار آن با بی تفاوتی عبور کنیم.

وی گفت: با مدیرانی که در حوزه روزه خواری به صورت عامدانه ترک فعل دارند به صورت قاطع برخورد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: مردم از ما مدیران برای مقابله با پدیده روزه‌خواری در ملأ عام شاکی هستند و باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشیم.

وی در پایان یادآور شد: در هیچ جای دنیا و در هیچ کشوری اجازه هنجارشکنی نسبت به مقرراتشان را نمی‌دهند و باید دستگاه‌ها در این حوزه احساس تکلیف کنند.

کد خبر 5467242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
      0 0
      کاش با اختلاسگران و قانون شکنان هم با همین جدیت برخورد میشد