۲۶ فروردین ۱۴۰۱، ۰:۴۱

منابع فلسطینی خبر دادند؛

شهادت ۱۷ فلسطینی طی ماه جاری در کرانه باختری

شهادت ۱۷ فلسطینی طی ماه جاری در کرانه باختری

منابع فلسطینی از شهادت ۱۷ فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست در کرانه باختری طی ماه جاری خبر دادند و در این مدت ۳ شهرک نشین صهیونیست هم در عملیات شهادت طلبانه فلسطینی ها کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، تجاوزات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری در ماه آوریل ۲۰۲۲ افزایش یافته و همزمان عملیات مقاومت فلسطین برای مقابله با جنایات این رژیم تشدید شده است.

بر اساس این گزارش، تا کنون ۱۷ فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست در کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند و عملیات مقاومت فلسطین نیز به کشته شدن ۳ شهرک نشین و زخمی شدن ۳۴ صهیونیست دیگر منجر شده است.

در تاریخ یکم آوریل، «احمد یونس صدقی الاطرش» جوان ۲۸ ساله فلسطینی به عنوان اولین شهید در تیراندازی نظامیان صهیونیست در الخلیل به شهادت رسید.

گفتنی است که سلسله اقدامات خصمانه نظامیان صهیونیست علیه شهروندان فلسطینی در اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد.

این در حالی است که گروه‌های مقاومت فلسطین به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در کرانه باختری واکنش نشان دادند. گروه‌های مقاومت فلسطین در این خصوص گفتند: «مقاومت فراگیر» تنها گزینه بازدارنده در برابر دشمن صهیونیستی است.

این گروه‌ها همچنین افزودند: ما معتقدیم که مقاومت مسلحانه تنها گزینه‌ای است که رژیم صهیونیستی را از تداوم ارتکاب جنایت‌هایش علیه شهروندان فلسطینی در اراضی اشغالی باز می‌دارد. هرگز از این گزینه دست نمی‌کشیم.

کد خبر 5467260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha