۲۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۲۷

نماینده ولی فقیه در مازندران:

ملت ایران سیاست های آمریکا را در همه زمینه ها نقش برآب می کند

ملت ایران سیاست های آمریکا را در همه زمینه ها نقش برآب می کند

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ملت ایران با تبعیت از رهبری، ویژگی‌های منحصر به فرد و تکیه بر اعتماد به نفس، سیاست‌های آمریکا را در همه زمینه‌ها نقش برآب خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری بهترین توشه را تقوای الهی و خداترسی بیان کرد و گفت: خداترسی سبب می‌شود که انسان به گناه کشیده نشود و برای باتقوا بودن باید از خدا ترسید.

وی با گرامیداشت سالروز خجسته میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، این حضرت را اسوه صبر، علم، خوش اخلاقی و محبت یاد کرد و گفت: این حضرت اسوه سخاوت، کرم و تواضع به شمار می‌رود.

وی محبت و حمایت از فقرا و نیازمندان را ضروری دانست و گفت: باید به تاسی از شیوه پسندیده حضرت امام حسن مجتبی (ع) از نیازمندان باید دستگیری و یاری کرد.

آیت الله لائینی خواستار اجرا و برپایی طرح شهر همدل در استان شد و گفت: در این طرح، اهالی محل به صورت خودجوش و خودگران حداقل یک گوسفند قربانی و بین نیازمندان همان محله توزیع کنند.

امام جمعه ساری سالروز اولین دفاع اسلام و جنگ بدر و یاد و خاطره آیت الله بافقی را گرامی داشت و گفت: ما با هنجارشکنی‌ها در حوزه فرهنگی در شهرها و محلات مواجه هستیم و باید امر به معروف و نهی از منکر کنیم.

برنامه‌های مسئولان برای دانش بنیان شدن تولید ارائه شود

وی همچنین در بخشی از خطبه‌های نمازجمعه به نامگذاری سال و شعار سال جاری اشاره کرد و گفت: دولت و مسئولان استان باید طرح و برنامه‌های خود را برای عملیاتی شدن شعار، دانش بنیان و تجاری شدن تولید ارائه دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه برای تجاری شدن تولید و صادرات دارای مشکلات فنی هستیم، گفت: باید ببینیم دولت چه طرحی در این زمینه دارد و طرح‌ها در این زمینه آماده و عملیاتی شود.

وی خواستار تشکیل کمیته‌هایی برای چگونگی استفاده از ظرفیت مازندرانی‌های مقیم در پایتخت و مناطق دیگر در فرایند توسعه استان شد.

امام جمعه ساری به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی براینکه نباید مغرور و منفعل شویم، گفت: غره شدن به پست و توانایی انسان را بیچاره می‌کند و مأیوس و منفعل شدن نیز آسیب زا است زیرا موفقیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف هستیم.

آیت الله لائینی با اظهار اینکه طبق اعتراف آمریکا فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است، افزود: ملت ایران در کنار رهبری با ویژگی‌های منحصر به فرد با تکیه بر اعتماد نفس، سیاست‌های آمریکا را در همه زمینه‌ها نقش برآب خواهد کرد.

کد خبر 5467460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha