۲۶ فروردین ۱۴۰۱، ۲۲:۰۸

به یاد جوان‌ترین شهید مدافع حرم ارتش؛

نمایشگاه تجهیزات وتوانمندی‌های نظامی ارتش درشهرابریشم برپا میشود

نمایشگاه تجهیزات وتوانمندی‌های نظامی ارتش درشهرابریشم برپا میشود

اصفهان - فرمانده مرکز بهینه سازی و نوسازی شهید محسن قوطاسلو نزاجا گفت: نمایشگاه تجهیزات و توانمندی‌های یگان‌های نظامی ارتش و سپاه در اردوگاه شهید بهشتی شهرابریشم اصفهان برپا می‌شود.

سرهنگ ستاد مهدی اسحاقیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به مناسبت سالروز ۲۹ فروردین و روز گرامیداشت حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی ارتش و نیز گرامیداشت و تبیین سیره زندگی و شهادت جوان‌ترین شهید مدافع حرم ارتش، نمایشگاه بزرگ تجهیزات نظامی و فرهنگی در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم از تاریخ ۲۷ فروردین ماه بر پا می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه که با مشارکت گروه‌های توپخانه، یگان‌های هوانیروز، پایگاه هشتم شکاری نیروی هوایی و پدافندهوایی نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در اصفهان و همچنین یگان‌هایی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج و نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر اصفهان برپا شده است، تجهیزات، ادوات و خودروهای نظامی و تاکتیکی برای مردم به نمایش در خواهد آمد.

فرمانده مرکز بهینه سازی و نوسازی شهید محسن قوطاسلو نزاجا گفت: همچنین عملیات‌های مختلف دفاع مقدس و حماسه‌های ماندگار رزمندگان و شهدا در این نمایشگاه توسط راویان برای مردم تشریح خواهد شد.

سرهنگ ستاد اسحاقیان با تاکید بر لزوم مشارکت همگانی در جهاد تبیین گفت: نام این نمایشگاه نیز مزین به نام شهید مدافع حرم، محسن قوطاسلو نامگذاری شده و تلاش خواهیم کرد حماسه سیره و راه زندگی و شهادت این شهید شریف و شهدای مدافع حرم ارتش را برای جوانان تبیین نموده و الگوی زندگی خود قرار دهیم.

فرمانده مرکز بهینه سازی و نوسازی شهید قوطاسلو افزود: در این نمایشگاه برای جوانان و نوجوانان به ویژه روزه اولی‌ها، برنامه‌های متنوع و جذابی پیش بینی شده است.

کد خبر 5467708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha