۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۲۱

مدیرکل استاندارد اردبیل خبر داد؛

آغاز اجرای طرح سنجش نرخ کیفیت کالا در اردبیل

آغاز اجرای طرح سنجش نرخ کیفیت کالا در اردبیل

اردبیل-مدیرکل استاندارد استان اردبیل از آغاز طرح ملی سنجش نرخ کیفیت کالاهای مشمول استاندارد اجباری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هاشم علایی اظهار کرد: سازمان ملی استاندارد ایران به استناد بند ۱۸ از ماده ۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد سالانه نرخ رشد کیفیت محصولات اعم از کالا و خدمات با بهره گیری از معیارها وشاخص های معتبر را انداره گیری می کند و گزارش نتایج حاصل از ارزیابی به مراجع ذیربط وجامعه ارائه می شود و به منظور تحقق این وظیفه قانونی هرسال این طرح در مراکز استانها اجراء خواهد شد.

وی ادامه داد: دامنه طرح فوق، ۴۰ گروه کالایی شامل فرآورده هایی از صنایع غذایی، غیر فلزی و فلزی، از شبکه توزیع در برندهای مختلف را در بر می‌گیرد و سنجش رضایت‌مندی مردم در این طرح مد نظر است که با تکمیل پرسشنامه های ابلاغی از سوی سازمان، نظرات مصرف کنندگان و مشتریان فروشگاههای منتخب در مراکز استان توسط کارشناسان این اداره کل اخذ ، تحلیل و جمع بندی می شود.

مدیرکل استاندارد در آخر افزود: امیدواریم بازخورد این طرح در سال 1401 منجرب به ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی و توسعه صادارات غیر نفتی کشور شود.

کد خبر 5468043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha