۲۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۳۳

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ خبر داد؛

برگزاری برنامه‌های تبلیغی ماه رمضان در ۱۲۰ نقطه کبودراهنگ

برگزاری برنامه‌های تبلیغی ماه رمضان در ۱۲۰ نقطه کبودراهنگ

همدان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ از برگزاری برنامه‌های تبلیغی ماه رمضان در ۱۲۰ نقطه این شهرستان خبر داد.

حجت السلام ابوالحسن کیهانی د ر گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: امسال در شهرستان کبودراهنگ نسبت به سال‌های گذشته صد درصد رشد اعزام مبلغ به روستاهای مختلف، مساجد و اداره‌ها را داشته‌ایم.

وی با تصریح بر اینکه برنامه‌های ماه مبارک رمضان به صورت مسجد محوری در ۴ مسجد این شهرستان با عنوان جز خوانی قرآن در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: در کنار این برنامه، در بیشتر مساجد کبودراهنگ، جز خوانی قرآن و مسابقه نوگلان حسینی برای مداحان نوجوان برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ با اشاره به اینکه این برنامه‌ها با کمک بسیج مداحان و کانون مداحان در حال انجام است، گفت: مسابقات مختلف فرهنگی و مذهبی در مساجد در کنار جز خوانی قران انجام می‌شود.

حجت السلام کیهانی از برگزاری برنامه نهج البلاغه خوانی در مسجد جامع شهر کبودراهنگ خبر داد و افزود: مراسم اعتکاف در دهه آخر ماه مبارک رمضان در مسجد جامع شهر گل تپه برای خواهران و برادران انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تفسیر قرآن و سخنرانی مذهبی با اهدای جوایز برای نفرات برتر از جمله کمک هزینه مشهد مقدس و غیره برای برترین‌ها در حال انجام است.

حجت السلام کیهانی در ادامه صحبت‌های خود از برگزاری برنامه ۳۰ جز، ۳۰ مسابقه و۳۰ جایزه در برخی مساجد از جمله مسجد امیرالمومنین کبودراهنگ خبر داد و گفت: همکاری هیئت امنای مساجد، هیئت‌های مذهبی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهرداری شهر کبودراهنگ، گروههای مردمی خوب قرآنی، اداره ارشاد اسلامی و حوزه علمیه برادران در این راستا قابل تقدیر است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ در پایان با بیان اینکه جشن میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام در مساجد داخل شهر و روستا برگزار می‌شود، افزود: نذر قربانی و اطعام فقرا در بخش گل تپه مسجد جامع و بخش‌های مختلف از دیگر برنامه‌های شب میلاد خواهد بود؛ همچنین برنامه‌های شبهای قدر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری با برنامه‌های مناجات خوانی و قرآن بر سر گرفتن در تمام مساجد این شهرستان انجام خواهد شد.

کد خبر 5468320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha