۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۱۲

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی:

سه میلیون و ۳۲۸ هزار نفر از جاذبه‌های خراسان جنوبی بازدید کردند

سه میلیون و ۳۲۸ هزار نفر از جاذبه‌های خراسان جنوبی بازدید کردند

بیرجند-مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی گفت: سه میلیون و ۳۲۸ هزار و ۸۷۰ نفر طی ایام نوروز ۱۴۰۱ از جاذبه‌های گردشگری خراسان‌جنوبی بازدید کردند که ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن رمضانی عصر شنبه در ستاد خدمات سفر خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در ایام نوروز یک میلیون و ۵۳۰ هزار و ۸۶۷ نفر در خراسان جنوبی اقامت کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: از این تعداد مسافر ۷۰ درصد یک روز، ۲۴ درصد دو تا سه روز و بقیه نیز بیش از سه روز در خراسان جنوبی طی ایام نوروز ۱,۴۰۱ اقامت داشتند.

رمضانی ادامه‌داد: ۶ هزار و ۸۹۰ نفر در هتل‌ها، ۹ هزار و ۵۸۳ نفر در مجتمع‌های گردشگری، ۲۲ هزار و ۹۵۴ نفر در اقامتگاه‌های بوم گردی و یک میلیون و ۱۶۱ هزار، چهار هزار و ۲۹۰ نفر نیز در مهمان‌پذیرها و ۲۰۸ نفر در اقامتگاه‌های بوم گردی و بیش از ۵۲ هزار نفر نیز در تأسیسات اقامتی آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی اقامت کردند.

وی با اشاره به اینکه مجموع نظارت‌های ما در ایام نوروز ۲۰۲ مورد بوده است، گفت: سه میلیون و ۳۲۸ هزار و ۸۷۰ نفر طی ایام نوروز ۱۴۰۱ از جاذبه‌های گردشگری خراسان‌جنوبی بازدید کردند که ارزشمند است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی یادآور شد: در ایام نوروز ۷۲ درصد فوتی ناشی از تصادفات برون شهری خراسان‌جنوبی کاهش داشته است.

رمضانی تأکید کرد: همه آنچه از موفقیت‌ها به دست آمده است مدیون تلاش و همکاری همه اعضای ستاد خدمات سفر در ایام نوروز ۱۴۰۱ بوده که امیدواریم این روند و همکاری‌های نهادها و دستگاه‌ها در آینده گسترش پیدا کند.

کد خبر 5468385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha