۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۳۵

امام جمعه میامی:

مردم میامی از برخی دخالت‌ها در انتصابات کلافه هستند

مردم میامی از برخی دخالت‌ها در انتصابات کلافه هستند

میامی- امام جمعه میامی با بیان اینکه دخالت در انتصاب‌ها در میامی مردم را کلافه کرده است، گفت: مسئولان به جای جابجایی‌ها، تمرکز خود را بر خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم بگذارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه‌های نخستین نماز جمعه اردیبهشت ماه سال جاری میامی به میزبانی مسجد جامع با بیان اینکه شب‌های احیا فرصت خوبی برای دعا و تزرع به درگاه الهی است، تاکید کرد: هیچ چیز به اندازه دعا انسان را به خدا نزدیک نمی‌کند.

وی با بیان اینکه اهمیت دعا در ماه رمضان تا آنجا که دعا را افضل عبادت‌ها می‌دانند لذا در این شب‌ها فرزندان در قالب دعا برای پدر و مادر سه درخواست داشته باشند نخست طلب بخشش و آموزش، دوم طلب رحمت و سوم سپاسگزاری از پدر و مادر لیکن باید تاکید کرد که فرزند با معرفت برای مغفرت آموزش والدین باید دعا کند.

عشق به مولا علی (ع)

امام جمعه میامی با بیان اینکه محبت به حضرت علی (ع) و اساس است اما تفسیر یک مؤمن در محبت به اهل بیت (ع) باید پذیرش ولایت، محبت قلبی و عمل به سیره اهل بیت (ع) باشد، ابراز کرد: محبت امام علی (ع) محو کننده گناهان و جواز عبور از پل صراط است.

صفایی پور در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه حرکات مقاومت بر علیه اسرائیل طی سه هفته اخیر نشان دهنده شجاعت در رزمندگان فلسطینی است، گفت: امسال باید روز قدس به صورت ویژه برگزار شود زیرا تمام تلاش غربی‌ها و استکبار این است که راهپیمایی سال جاری کمرنگ شود.

وی با بیان اینکه ملت مسلمان و پیرو امیرالمومنین (ع) باید کمک حال مظلومان و ظلم ستیز باشند، تاکید داشت: مردم بیدار ایران اسلامی و دیگر نقاط دنیا به تاسی از علی (ع) روز قدس را بهتر و با شکوه تر از سال‌های قبل که به واسطه کرونا، نتوانستیم به خوبی آن را برگزار کنیم، به نمایش بگذارند تا فتنه دشمنان خنثی شود.

مردم کلافه شده‌اند

امام جمعه میامی همچنین با بیان اینکه مشکلات مردم سال به سال بیشتر می‌شود، گفت: دولت حجت‌الاسلام رئیسی دولت انقلابی و مردمی است اما گرفتاری و گرانی گریبان گیر مردم شده، دولت باید مشکلات را شفاف سازی کند. ما معتقد هستیم که مردم گناهی ندارند، نباید نمک به زخم مردم بپاشیم مسئولان توجه داشته باشند که مشکلات معیشتی مردم باید حل شود.

صفایی پور با بیان اینکه جابه‌جایی‌ها و انتصاب‌ها در همه جا وجود دارد اما نباید باعث اتفاقی باشد که مردم ضرر کنند و سلیقه شخصی در آن دخیل شود، گفت: باید مسئولان به مشکلات شهری بپردازند و به جای جابجایی‌ها تنها به رفع مشکلات و خدمت به مردم بپردازند، امروز متأسفانه برخی جابجایی‌ها مردم را رنج می‌دهد و آنان را کلافه کرده است و همه اینها سبب بدبینی و بی اعتنایی نسبت به مسئولان می‌شود لیکن همه دستگاه‌ها باید به هم کمک کنند که از آسیب‌هایی که در کشور می‌بینیم جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه خوشحال هستیم که استخر میامی افتتاح شد و قابل استفاده است اما مسئولان قول دادند بیمارستان میامی نیز آماده شود، گفت: نباید مشکلات مردم را بیشتر کنیم لذا از مسئولان می‌خواهیم که به درد مردم میامی بپردازند.

به گزارش مهر، در یک سال اخیر به خصوص در ماه‌های گذشته فشار سیاسیون بر انتصابات در شهرستان‌های شاهرود و میامی یکی از انتقادات همیشگی مردم و ائمه جمعه و یکی از مطالبات جدی در استان سمنان محسوب می‌شود.

کد خبر 5472978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha