۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۴۶

در راستای تحقق شعار سال انجام شد؛

تشکیل «هیئت‌های اندیشه‌ورز علمی و مسئله‌محور» در لرستان

تشکیل «هیئت‌های اندیشه‌ورز علمی و مسئله‌محور» در لرستان

خرم‌آباد- جانشین رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان از تشکیل «هیئت‌های اندیشه‌ورز علمی و مسئله‌محور» در این استان در راستای تحقق شعار سال خبر داد.

به گزاش خبرگزاری مهر، سرهنگ پاسدار علی ویسکرمی در اولین نشست هیئت اندیشه‌ورز بسیج اساتید استان لرستان در سال جدید (با موضوع تلاش برای تحقق شعار سال) گفت: هیئت‌های اندیشه‌ورز سازمان بسیج اساتید با رویکرد کاری شناسایی مشکلات جامعه و تلاش علمی و کاربردی برای کاستن از مشکلات تشکیل شده‌اند.

وی بیان کرد: سازمان بسیج اساتید استان لرستان تلاش کرده است با تشکیل و فعالیت هیئت‌های مختلف اندیشه‌ورز متناسب با مشکلات و ظرفیت‌های استان لرستان، از ظرفیت نخبگانی استان لرستان برای ارائه راهکارهای علمی و کاربردی در جهت کاهش نظام مسائل استان لرستان، استفاده کند.

جانشین رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان تصریح کرد: متناسب با شعار امسال که «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» است، هیئت اندیشه‌ورز در سازمان بسیج اساتید استان لرستان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: این هیئت با بهره‌گیری از ظرفیت نخبگانی نظام دانشگاهی استان، حداکثر تلاش خود را خواهد کرد تا با ارائه راهکارهای دانش‌بنیان، تولید، کارآفرینی و اشتغال‌آفرینی در استان، گسترش یابد.

گفتنی است در این نشست، اعضای حاضر در نشست، دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود را در راستای کارآمدترسازی هیئت‌های اندیشه‌ورز دانشگاهی در راستای تحقق شعار سال، بیان کردند.

کد خبر 5474655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha