۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۱۲

توسط مجموعه فرهنگان فرشته؛

«قباد شیوا، از میان گفته‌ها و نوشته‌ها» رونمایی می‌شود

«قباد شیوا، از میان گفته‌ها و نوشته‌ها» رونمایی می‌شود

کتاب «قباد شیوا، از میان گفته‌ها و نوشته‌ها» که توسط نشر هنر معاصر و بنیاد لاجوردی عصر چهارشنبه ۷ اردیبهشت توسط مجموعه فرهنگان فرشته رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم رونمایی از کتاب «قباد شیوا، از میان گفته‌ها و نوشته‌ها» عصر چهارشنبه، هفتم اردیبهشت ماه در مجموعه فرهنگان فرشته برگزار می‌شود.

کتاب «قباد شیوا از میان گفته‌ها و نوشته‌ها»، توسط نشر هنر معاصر و بنیاد لاجوردی در زمستان ۱۴۰۰ منتشر شده است. این اثر مجموعه‌ای از مقالات، سخنرانی‌ها، یادداشت‌ها و گفتگوها پیرامون زندگی، افکار و آثار قباد شیوا است و گزیده مطالبی که در سال‌های اخیر در رسانه‌های مختلف درباره این گرافیست معاصر، آثار و یا فعالیت‌های او منتشر شده را در یک جلد جمع آوری کرده است.

ناشر اثر، در معرفی این کتاب نوشته است:

«بیش از هشت دهه از زندگی پربار قباد شیوا، این گرافیست نوآور ایرانی می‌گذرد. آوازه‌اش جهانی است و از گذر پر فراز و نشیب عمر او، می‌توان سیمای طراح گرافیک صاحب سبکی را دید که هنرمندی خلاق و معلمی سخت‌کوش و اثرگذار است. دشوار است هنرمندی بتواند سالیان متمادی فعالیت حرفه‌ای مستمر داشته باشد، از خلال رویدادهای اجتماعی سهمگین به سلامت بگذرد، به چهره‌ای فرهنگی تبدیل شود و با حفظ انرژی بی‌پایان خود به آفرینش هنری ادامه دهد.»

این نشست در ساعت پنج بعداز ظهر چهارشنبه هفتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ با حضور قباد شیوا، توکا ملکی، معراج قنبری و علی دهباشی برگزار می‌شود.

کد خبر 5475784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha