۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۰۳

امام جمعه دالاهو:

قدس نماد مبارزه برضد استکبار جهانی است

قدس نماد مبارزه برضد استکبار جهانی است

کرمانشاه- امام جمعه دالاهو با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، گفت: قدس و مسجدالاقصی نماد مبارزه برضد استکبار جهانی است.

سید محمدعلی ساداتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی یکسال قبل از شهادتش در سخنرانی خود با ائمه جماعت مساجد تهران در یک جمله می‌گوید تمام مواجهه ما با دنیای استکبار بر سر یک مسجد است و در واقع جبهه استکبار با اسلام بر سر مسجدالاقصی می‌جنگد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، افزود: ایشان روز قدس را نمایش جبهه حق و باطل می‌داند و می‌فرمایند کل دنیا ۲ قسمت است یا طرفدار مظلومانی هستند که در کشور خود محاصره شدند و یا با اعمال و امکانات خود از هجمه ظالمان حمایت می‌کنند.

امام جمعه دالاهو تصریح کرد: در آیه اول سوره مبارکه اسرا اشاره شده که سفر معراج پیامبر از مسجدالاقصی بوده و قبله اول مسلمین است و دارای یک هویت اسلامی و به عنوان یکی از نمادهای آزادی، آزادی‌خواهی و مبارزه علیه استکبار در کل دنیاست.

ساداتی با اشاره به کلیپ منتشر شده در فضای مجازی خاطرنشان کرد: یهودی‌های مقیم کشور آمریکا که ضد صهیونیست و استکبار هستند پرچم اسرائیل را آتش زدند و در مقابل ظلم و تعرض صهیونیست‌ها به کشور فلسطین معترضانه عمل می‌کنند.

وی عنوان کرد: ابتکار حضرت امام خمینی (ره) که روز قدس را روز اسلام نامید و به عنوان حرکت جهانی ثبت کرد را باید پاس داشت و قدر دانست و اوضاع کشور فلسطین و منطقه نیز در سال جاری به سمت مبارزات ضد صهیونیستی پیش رفته و بهترین عزاداری‌ها در سراسر دنیا و کشورهای مسلمان با شعار مرگ بر صهیونیست، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در کشورهای مسلمان دنیا سر داده شد.

کد خبر 5476280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha