۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۵۶

سخنگوی شاخه نظامی جنبش «جهاد اسلامی»:

آزادسازی «قدس»؛ هدف امام خمینی (ره) از نامگذاری روز جهانی قدس بود

آزادسازی «قدس»؛ هدف امام خمینی (ره) از نامگذاری روز جهانی قدس بود

سخنگوی شاخه نظامی جنبش «جهاد اسلامی» گفت: امام خمینی (ره) با هدف زمینه سازی برای آزادسازی قدس اشغالی، آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «ابو حمزه» سخنگوی شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: امام خمینی (ره) با هدف زمینه سازی برای آزادسازی قدس اشغالی، آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند.

بر اساس این گزارش، سخنگوی شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی افزود: آنچه که روز قدس امسال را از روز قدس سال‌های گذشته متمایز می‌دارد، واضح بودنِ چهره و ماهیت اردوگاه متجاوزان و مستکبران است. ما در آستانه روز جهانی قدس تأکید می‌کنیم که هرگونه تعرض به مسجدالاقصی به معنای آغاز جنگ با دشمن است.

ابو حمزه در ادامه گفت: امروز گروه‌های مقاومت فلسطین از قدرت دفاعی و هجومی کافی برای ضربه زدن به دشمن صهیونیستی برخوردار هستند. وی در بخش دیگری از سخنانش به عادی سازی روابط شماری از کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی اشاره کرد.

در همین راستا، سخنگوی شاخه نظامی جهاد اسلامی یادآور شد: علیرغم اینکه سران برخی کشورها مسیر عادی سازی روابط با تل آویو را در پیش گرفتند اما ملت‌هایشان زنده و بیدارند و از مسئله فلسطین حمایت می‌کنند.

وی در ادامه اظهاراتش بر ملت یمن درود فرستاد و گفت: مردم یمن در طول سال‌های گذشته علیرغم مواجهه با شرایطی بسیار سخت، هیچگاه از حمایت از مسئله فلسطین دست نکشیدند.

کد خبر 5477636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha