۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۱:۲۷

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس:

۶هزار واحد مسکونی در شاهرود ساخته می‌شود

۶هزار واحد مسکونی در شاهرود ساخته می‌شود

شاهرود- نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس بابیان اینکه برای خانه‌دار شدن همه گروه‌های جامعه برنامه‌ریزی شده است، گفت: شش هزار واحد مسکونی مسکن ملی در شاهرود ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر خانی شامگاه پنج‌شنبه در جلسه ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با اهالی شهر مجن از توابع شاهرود به میزبانی امامزاده ابراهیم (ع) این شهر، ضمن بیان اینکه نهضت ملی مسکن اقدام مناسبی برای خانه‌دار شدن همه اقشار مختلف جامعه است، ابراز داشت: طی این طرح در روستاها و شهرهای شاهرود و میامی بالغ‌بر شش هزار واحد و برای ثبت نامی‌ها زمین تأمین شده است.

وی ضمن بیان اینکه مردم استقبال خوبی در طرح نهضت ملی مسکن داشتند، افزود: برای خانه‌دار شدن همه گروه‌های جامعه برنامه‌ریزی‌های لازم در دست اقدام است.

عضو خانه ملت با بیان اینکه جاده شهر مجن از موارد اولویت‌دار و نیاز مردم این شهر است، ابراز داشت: ما مسئولان با وحدت شکل‌گرفته در استان و شهرستان یَد واحده هستیم و در راستای گره‌گشایی از مشکلات مردم گام برخواهیم داشت.

خانی بیش از ۱۰۰ سفر به روستاها و مناطق مختلف شهرستان صورت گرفته و مشکلات رصد شدند، تصریح کرد: تلاش شد تا با دعوت از مدیران کل مرتبط با چالش‌ها برخی از موارد را در همین سفر استاندار رفع و کام مردم را شیرین کنیم.

وی بابیان اینکه مردم مجن فداکار، ولایتمدار و جزو بهترین مردمان شهرستان شاهرود هستند، افزود: انتظار می‌رود مسئولان مربوطه با توجه به مشکلات مطرح‌شده طی این نشست گام‌های اساسی بردارند.

کد خبر 5477801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha