۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۱:۰۹

بیانیه پایانی نشست فلسطین در یمن:

رفتار رژیم غاصب صهیونیستی نابودی آن را تضمین می کند

رفتار رژیم غاصب صهیونیستی نابودی آن را تضمین می کند

کنفرانس «فلسطین القضیة المرکزیة» در یمن امروز با صدور بیانیه پایانی و تاکید بر اهمیت مقابله همه جانبه با رژیم صهیونیستی به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، کنفرانس «فلسطین القضیة المرکزیة» در یمن امروز پنجشنبه با صدور بیانیه پایانی علیه رژیم صهیونیستی و دعوت از تمامی ملل مسلمان و آزادگان جهان برای یاری رسانی به مردم فلسطین خاتمه یافت.

در این بیانیه آمده است: «یمن بر موضع آشکار خود مبنی بر دفاع از حقوق ملت فلسطین و آزادسازی این کشور از چنگال اشغالگران استوار است. وضعیت و رفتار رژیم اشغالگر صهیونیستی، حتمی بودن نابودی آن را تضمین می‌کند.»

همچنین در این کنفرانس تأکید شد: «در مدیریت جنگ با رژیم اسرائیل، بر لزوم ارجاع پیوسته و دائمی به قرآن کریم تاکید داریم. ما هر نوع عادی‌سازی فرهنگی، سیاسی، رسانه‌ای و ورزشی با اشغالگران صهیونیستی را محکوم و اقدام به آن را جرم می‌دانیم.»

بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان در این کنفرانس، از ملت‌های جهان خواستند که برای بازپس گیری حقوق مردم فلسطین و کمک به روند آزادی فلسطین، تحرکات جدی خود را آغاز کنند.

همچنین در بیانیه منتشر شده آمده است: «باید برای برانگیختن احساس خشم علیه دشمن صهیونیستی و حامیان آن، تلاش جدی کرد. بر تحریم همه جانبه این رژیم تأکید داریم.شیوه‌های مطالعاتی و گفتمان جهان باید واحد باشد و با هدف تحقق وحدت امت اسلامی، تبیین ابعاد و افزایش حضور مسئله فلسطین در محافل اجتماعی بر اساس دیدگاه قرآنی صورت گیرد.»

کد خبر 5477838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha