۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۲۰

حضور وزیر ورزش و جمعی از ورزشکاران در راهپیمایی روز قدس

حضور وزیر ورزش و جمعی از ورزشکاران در راهپیمایی روز قدس

وزیر ورزش و جمعی از روسا و مدیران فدراسیون‌ها در مراسم راهپیمایی روز قدس حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امروز جمعه در تهران آغاز شد. طبق روال هر ساله، جامعه ورزش و ورزشکاران هم از میدان فلسطین در این راهپیمایی حاضر شدند.

در این مراسم حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان حضور یافت. وی گفت: جامعه ورزش در تمام عرصه‌ها در کنار مردم معنا پیدا می‌کنند و پای انقلاب ایستاده است.

وی در خصوص کناره گیری ورزشکاران از رویارویی با ورزشکاران رژیم اشغالگر تصریح کرد: ورزشکاران ارزشی و انقلابی جمهوری اسلامی دنباله رو آرمان‌های روز قدس هستند. وظیفه داریم از این فلسفه روز قدس پاسداری کنیم. بهترین فلسفه روز قدس مرگ بر ظلم است و مبارزه با حقوق بدون بشر است. ورزشکاران هم این فلسفه را دنبال می‌کنند و دنبال احقاق این حقوق هستند.

وزیر ورزش با اشاره به اتفاقاتی که منجر به تعلیق رشته جودو ایران در همین ارتباط شده است، گفت: ظلمی در حق جودو شده است که امیدوارم با پیگیری‌ها حقوق به حق کشورمان بازگردد و جودو ایران دوباره به میادین بین المللی برگردد.

همچنین کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک، محمدشروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، امیری خراسانی رییس فدراسیون ورزش‌های روستایی و بومی و محلی از دیگر حاضران در این راهپیمایی بودند.

علاوه بر این جمعی از ورزشکاران مختلف هم با حضور در میدان فلسطین در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.

کد خبر 5478164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha