۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۰۹

سخنگوی «جهاد اسلامی»:

بازداشت‌ها در کرانه باختری اراده ما را سست نمی‌کند

بازداشت‌ها در کرانه باختری اراده ما را سست نمی‌کند

سخنگوی جنبش «جهاد اسلامی» با اشاره به تشدید موج بازداشت ها در کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی، گفت: بازداشت‌ها در کرانه باختری اراده ما را سست نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز یکشنبه ۱ مه ۲۰۲۲ عملیات دستگیری توسط نیروهای اشغالگر در شهرهای کرانه باختری اشغالی را محکوم کرد. این دستگیری‌ها تعدادی از شهروندان و اسرای آزاد شده از جمله رهبران جنبش مانند سعید نخله، ریاض ابو صفیه و شیخ نظیر نصار را هدف قرار داد.

طارق عزالدین، سخنگوی جهاد اسلامی در کرانه باختری اشغالی، تاکید کرد که این دستگیری‌ها که هرگز علیه مردم و مجاهدان ما متوقف نشده است، در شکستن اراده و عزم و خاموش کردن قیام مردم موفق نخواهد شد.

عز الدین گفت: تلاش برای حذف رهبران و مجاهدان ما از صحنه در کرانه باختری تأثیری بر تداوم مجاهدت‌های مردم ما برای حق مسلّم خود و ادامه انجام وظیفه نخواهد داشت.

وی افزود: در مقابل عزم و اراده برادران مجاهد نظیر سعید نخله، ریاض ابوصفیه و نظیر نصار، همه تلاش‌های اشغالگران در برابر تاریخ سرشار از شکیبایی، فداکاری و ایثار آنها، در هم شکسته شده است.

عز الدین از مردم در کرانه باختری و بیت‌المقدس خواست تا با استفاده از راه‌های مختلف، مبارزه را برای دفاع از خاک و حقوق خود، و پایان دادن به جنایات اشغالگران و تجاوزات فزاینده آنان، ادامه دهند.

کد خبر 5481120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha