۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۵۸

فرمانده انتظامی کردستان خبر داد؛

دستگیری کلاهبردار ۱۱۰۰ میلیارد ریالی در دیواندره

دستگیری کلاهبردار ۱۱۰۰ میلیارد ریالی در دیواندره

دیواندره- فرمانده انتظامی کردستان از دستگیری یک متهم و اعتراف وی به هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری خبر داد.

سردار علی آزادی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به دنبال شکایت تعداد زیادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان دیواندره قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی‌های تخصصی مأموران مشخص شد، متهم با شگرد سوددهی به مالباختگان، اعتماد آنان را جلب و مبالغ هنگفتی نیز دریافت کرده و به مکان نامعلومی متواری شده است.

سردار آزادی اعلام کرد: با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی مأموران، متهم شناسایی و پس از کسب مجوزهای قانونی در عملیاتی پلیسی در یکی از استان‌های مرکزی کشور دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس، به کلاهبرداری از ۱۸۰ نفر به میزان هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان با اشاره به اینکه پلیس با تمام توان آماده مقابله با مخلان و برهم زنندگان آسایش و امنیت عمومی است، از شهروندان خواست که فریب ظاهر افراد سودجو و فرصت طلب را نخورند و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5481663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha