۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۳۵

رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

صرف تغییر مکان دفن زباله کمکی به حل معضل سراوان نمی کند

صرف تغییر مکان دفن زباله کمکی به حل معضل سراوان نمی کند

رشت- رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: صرفا داشتن نگاه تغییر مکان دفن زباله هیچ کمکی به حل معضل پسماند در منطقه سراوان و گیلان نمی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد گودرزند ظهر پنج شنبه در جلسه مدیریت پسماند گیلان با بیان اینکه موضوع پسماند سراوان معضلی ۳۸ ساله است، اظهار کرد: طی این مدت اراده مؤثری برای جذب اعتبارات و رفع مشکلات وجود نداشت.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده از سوی استاندار گیلان، افزود: هماهنگی‌های خوبی ایجاد و حساسیت این موضوع به مقامات ملی منتقل شده است و همچنان همه مسئولان ارشد گیلان پیگیری حل این معضل تا رسیدن به یک نتیجه مطلوب هستند.

گودرزوند چگینی گفت: مجمع نمایندگان گیلان به منظور همکاری و پیگیری با سایر مسئولان استان برای جذب اعتبارات مناسب برای حل این معضل در سال جاری آمادگی دارد.

وی با تأکید بر اینکه به موضوع زباله نباید صرفاً به تغییر مکان دفن نگاه کرد، افزود: باید نگاه سلسله مراتبی داشت چرا که فرآیند دفن آخرین مرحله محسوب می‌شود.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی از دادگستری گیلان خواست تا با جدیت نسبت به موضوع سراوان ورود و با مسببان این وضعیت برخورد قانونی کند.

کد خبر 5482560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha