۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۱۴

وزارت دفاع روسیه:

تجهیزات آمریکایی در اوکراین را منهدم کردیم

تجهیزات آمریکایی در اوکراین را منهدم کردیم

سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ارتش این کشور مناطقی با تمرکز پرسنل ارتش اوکراین به همراه تجهیزات و مهمات آمریکایی و اروپایی را نابود کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که میزان زیادی از تجهیزات و سخت افزارهای نظامی آمریکایی و اروپایی در منطقه «خارکیف» در اوکراین منهدم شده اند.

«ایگور کوناشنکوف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه در این باره اعلام کرد: در مجاورت ایستگاه راه‌آهن بوگودوخوف در منطقه خارکیف، محموله عظیمی از تجهیزات نظامی که کی‌یف از آمریکا و کشورهای اروپایی دریافت کرده بود، منهدم شد.

وی همچنین افزود که در نتیجه حملات هوایی، ۲۸۰ تن از ملی‌گرایان اوکراینی و همچنین ۴۸ واحد سلاح و تجهیزات نظامی منهدم شدند.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه همچنین گفت که ۱۸ زیرساخت نظامی اوکراین از جمله دو پست فرماندهی در در منطقه خارکیف و همچنین سه انبار مهمات و سوخت در منطقه «اودسا» توسط جنگنده‌های روسیه از بین رفتند.

کد خبر 5483715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      0 2
      سلاح های ساخت امریکا قابلیت های خود را نشان داد و اوکراین را به جهنمی برای روس ها تبدیل کرد ارتش روسیه نشان داد که هم از نطر کارهایی و هم از نطر سلاح به هیچ عنوان در حد یک ابر قدرت نیست.
      • ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
        0 0
        جون خودت
    • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      0 1
      هرچقدر هم تلاش کنید بی فایده هست یکی دوتا کشور نیست که حمایت میکنه کل اروپا و امریکاست،نتیجش مثل جنگ ایران و عراق میشه
    • Shahin IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      2 0
      سلام.آفرین این درسته.باحملات مداوم بین جبهه شرق وغرب نزارید تدارکات اوکراین برسه بهشون .شماک آسمان رودرتسلط داریدکاری ازشون برنمیادفقط کمی باحتیاط وپشتوانه سامانه های پدافندی وتوپ خانه ودرارتفاع مدام خطوطتدراکاتشون نابودکنین اینطوری جبهه شرقشون ضعیف میشه.تونلهای زیرزمینیروپرازآب کنید یادود حالا هردو
    • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      2 0
      خدا کنه پوتین قبل از مرگ یا قتل زلنسکی را بکشه چون دیر فهمید دشمنش تا کنار گوشش امده و عمق استراتژیک نداره و الان بیرقدار تا وسط مسکو میاید و سیلوی موشک و مخازن سوخت و مهمات را میترکاند