۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۴۹

دور رفت فینال لیگ برتر هندبال مردان؛

فاصله یک قدمی سپاهان تا قهرمانی/ برتری در اولین بازی برابر شاملی

فاصله یک قدمی سپاهان تا قهرمانی/ برتری در اولین بازی برابر شاملی

اولین بازی از فینال رقابت های لیگ برتر هندبال مردان با برتری نماینده اصفهان تمام شد تا زرد پوشان سپاهان تنها یک گام تا کسب عنوان قهرمانی لیگ سال ۱۴۰۰ فاصله داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در بخش مردان بعد از گذشت چندین ماه به مرحله پایانی و برگزاری فینال رسید. دو تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی با برتری برابر رقبای خود در مرحله پلی آف جواز حضور در فینال این رقابت ها را کسب کردند

فینال اول رقابت‌های لیگ برتر هندبال ایران عصر امروز شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه با پیروزی ۲۳ بر ۱۹ سپاهان اصفهان مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به اتمام رسید.

در فینال اول رقابت لیگ برتر هندبال ایران سپاهان اصفهان که در سالن شهید سلیمانی فدراسیون هندبال تهران برگزار شد توانست با نتیجه ۱۱ نیمه نخست را به سود خود به اتمام رساند.

در این بازی که از ابتدا پایاپای دنبال می‌شد دو تیم از همان ابتدا با اختلاف اندک و نزدیک به یکدیگر بازی را دنبال کردند. با وجود اینکه در دقایقی از بازی سپاهان اصفهان موفق شد از حریف خود پیش بیفتد و نیروی زمینی شهید شاملی به بازی بازگشت و در نهایت در حالی که تا واپسین دقایق نیمه نخست نتیجه ۱۰ بر ۱۰ بود، سپاهان اصفهان با نتیجه ۱۱ بر ۱۰ نیمه اول را به سود خود به پایان رساند.

در نهایت این سپاهان اصفهان بود که با نتیجه ۲۳ بر ۱۹ فینال اول لیگ برتر را به سود خود اتمام رساند.

دومین دیدار بین این دو تیم روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در سالن فدراسیون هندبال تهران برگزار شده و با پایان یافتن این رویداد مراسم جشن قهرمانی لیگ برگزار خواهد شد.

با درخواست دو تیم صنعت مس کرمان و ذوب آهن اصفهان دیدار رده بندی بین این دو تیم برگزار نشد و به طور مشترک هر دو تیم عنوان سوم را کسب کردند.

کد خبر 5483963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha