۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۰۱

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان خبر داد؛

حضور ۳۰ استان کشور در پنجمین جشنواره ملی فرهنگ اقوام در لرستان

حضور ۳۰ استان کشور در پنجمین جشنواره ملی فرهنگ اقوام در لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از حضور ۳۰ استان کشور در پنجمین جشنواره ملی فرهنگ اقوام در لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید امین قاسمی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران از حضور ۳۰ استان کشور در پنجمین جشنواره ملی فرهنگ اقوام در لرستان خبر داد.

حضور ۳۰ استان کشور در پنجمین جشنواره ملی فرهنگ اقوام در لرستان

وی گفت: با توجه به استقبال و میزبانی مناسب لرستان در ادوار مختلف این جشنواره، پنجمین دوره از آن مورد استقبال صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی از ۳۰ استان کشور قرار گرفت.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان افزود: همچنین ۱۳ گروه آئینی و موسیقی نیز در جشنواره حضور دارند.

قاسمی برگزاری نشست‌های تخصصی را از بخش‌های جانبی جشنواره دانست و تصریح کرد: برپایی نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری استان از دیگر بخش‌های این جشنواره است.

بنا بر این گزارش، پنجمین جشنواره ملی فرهنگ اقوام از ۱۸ الی ۲۲ اردیبهشت سال جاری در مجموعه تاریخی فرهنگی قلعه فلک افلاک برگزار می‌شود.

همچنین «اصغر شالبافیان»، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور امروز به منظور حضور در افتتاحیه جشنواره ملی فرهنگ اقوام با استقبال جمعی از مسؤلین استان وارد خرم آباد شد.

ادای احترام به مقام شامخ شهدا، دیدار با استاندار لرستان، نشست با فعالان گردشگری و بازدید از طرح‌های سرمایه گذاری و گردشگری و… از دیگر برنامه‌های این سفر است.

کد خبر 5484421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha