۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۲۰

وزیر اقتصاد:

اصلاحات اقتصادی همراه با کنترل تورم و معیشت مردم انجام می‌شود

اصلاحات اقتصادی همراه با کنترل تورم و معیشت مردم انجام می‌شود

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در مسئله اصلاح اقتصادی، همواره کنترل تورم و معیشت مردم در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احسان خاندوزی در یک گفت و گوی تلویزیونی اظهار کرد: در مسئله اصلاح اقتصادی، همواره کنترل تورم و معیشت مردم نزد ما مطرح بوده است.

سخنگوی اقتصادی دولت افزود: اصلاحات اقتصادی به ترتیبی اعمال خواهد شد که کمترین اثر منفی را در اقتصاد کلان و بیشترین حمایت را از معیشت مردم داشته باشد.

وی ادامه داد: در مورد اجرای حکمی که در قانون بودجه ۱۴۰۱ وجود دارد، دولت و مجلس اتفاق نظر مشترک دارند. همزمان نیز سازمان برنامه و بودجه کشور نهاد محوری اجرای طرح است که برنامه زمانبندی برای آن تدوین کرده که طبق آن برنامه، حمایت به صورت موثر صورت می گیرد.

خاندوزی افزود: شیوه‌هایی را اعمال کرده‌ایم که کمترین تاثیر منفی را در ثبات اقتصادی و همچنین حمایت مشخص و ملموس در معیشت مردم داشته باشد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: شاید شیوه های اجرای طرح در هر وزارتخانه متفاوت باشد اما اصل حمایت موثر در دستور کار ستاد اقتصادی دولت است.

کد خبر 5484953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • AE ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      0 0
      وزرای مسیول تضمین اجرا و بدون فشار افتصادی و حفظ ستون فقرات کشور را در مجلس برعهده بگیرند امکان جاخالی دادن طراحان و مجریان ابنبار توسط نمایندگان گرفته شود تحمل شوک اقتصادی اینده بر مردم مسلمان و مستقل سخت خواهد بود
    • حسن حسنی IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
      0 0
      ممنونیم!!!!!!