۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۲۷

شنبه ۲۴ اردیبهشت؛

مجموعه «پازل‌های نه‌گانه» نقد و بررسی می‌شود

مجموعه «پازل‌های نه‌گانه» نقد و بررسی می‌شود

نشست نقد و بررسی مجموعه‌داستان «پازل‌های نه‌گانه» اثر فرحناز علیزاده روز شنبه ۲۴ اردیبهشت در فرهنگسرای کتاب نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود.

به‌گزارش خبرنگار مهر، نشست نقد و بررسی مجموعه‌داستان «پازل‌های نه‌گانه» اثر فرحناز علیزاده روز شنبه ۲۴ اردیبهشت در فرهنگسرای کتاب واقع در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

این‌نشست با حضور نویسنده اثر و شهلا آبنوس و سارا خاک‌زاد به‌عنوان منتقد همراه است.

علیزاده در مقدمه این کتاب که از سمت نشر پلات به چاپ رسیده نوشته است:

مجموعه حاضر دربردارنده نه داستان کوتاه و نه نقد از نویسندگان و منتقدانِ جوان و فعال معاصر است. افرادی که داستان، داستان نویسی و نقد را بیشتر از یک کار و تفنن دیدهاند و برای نوشتن زندگی می‌کنند.کسانی که از نظر فرم، موضوع، تکنیک و شیوه روایت با هم متفاوت هستند و هر یک سبک کاری خاص خود را دارد. این‌تفاوت از دیدنگارنده به‌دلیل تکثرگرایی در فرهنگ و فکر می‌تواند، کارآمد بوده و خواننده را با طیف وسیعی از مردم و شخصیت‌ها آشنا کند. درکنار هم بودن داستان و سپس نقد همان داستان، نه‌تنها بانی کشف و شهود خواننده نسبت به متن خواهد شد، بلکه آشنایی با شیوه‌های نقد را نیز در برخواهد داشت.

نشست نقد و بررسی این‌کتاب ساعت ۱۵ روز ۲۴ اردیبهشت در فرهنگسرای کتاب واقع در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 5487205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha