۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۱۳

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کرمانشاه خبر داد؛

فعالیت ۲۰ اکیپ بازرسی در کرمانشاه برای مقابله با تخلفات نانوایی‌

فعالیت ۲۰ اکیپ بازرسی در کرمانشاه برای مقابله با تخلفات نانوایی‌

کرمانشاه- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کرمانشاه از فعالیت ۲۰ اکیپ بازرسی در کرمانشاه برای مقابله با تخلفات نانوایی‌ها خبر داد.

ماشااله ارویسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بازرسین اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی کرمانشاه در استان کرمانشاه در قالب ۲۰ اکیپ برای جلوگیری از تخلفات نانوایی‌ها گشت‌زنی می‌کنند.

وی افزود: اکیپ‌های بازرسی به همراه اعضای گشت مشترک کارگروه پایش گندم، آرد و نان استان کرمانشاه در حال گشت‌زنی بوده و با تخلفات نانوایی‌ها برخورد می‌کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کرمانشاه تصریح کرد: تخلفاتی مانند کم‌فروشی، گران‌فروشی، تعطیلی غیر مجاز و عدم رعایت ساعت کاری که توسط نانوایی‌ها انجام می‌شود از طریق معرفی به سازمان جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

ارویسی با اشاره به اهمیت نظارت بر واحدهای پخت نان شخصاً در واحدهای خبازی حضور پیدا کرده و خاطرنشان کرد: بر اساس قانون وظیفه اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی تأمین آرد مورد نیاز واحدهای خبازی است.

وی بیان کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و سخنان رئیس جمهور در خصوص ساماندهی نظام هدفمندی یارانه‌ها و تاکید استاندار کرمانشاه همه مسئولین پای کار آمده تا مشکلی در تأمین قوت غالب مردم کرمانشاه رخ ندهد.

کد خبر 5488304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha