۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۴۶

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران:

زیرساخت های راه اندازی تاکسی دریایی در مازندران نسبی است

زیرساخت های راه اندازی تاکسی دریایی در مازندران نسبی است

نوشهر- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: زیرساخت های نسبی برای راه اندازی تاکسی دریایی در بنادر استان فراهم است اما باید این زیرساخت ها تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا علیخانی عصر شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات صنعت گردشگری دریایی استان مازندران با اشاره به اینکه سرمایه گذارانی برای ورود به بنادر استان را دارند، گفت: آنان حاضر هستند کشتی‌هایی متناسب با بنادر و سواحل را ایجاد کنند.

وی بر لزوم توسعه صنعت اتوبوس دریایی و گردشگری در استان تاکید کرد و گفت: آمادگی لازم برای حمایت از سرمایه گذاران را در این بخش داریم.

وی باتاکید براینکه نتوانستیم از ظرفیت سواحل و بنادر درست استفاده کنیم، گفت: چهار نقطه بالفعل و بالقوه برای پهلوگیری کشتی و اتوبوس دریایی را داریم زیرا دریای خزر پل ارتباطی شمال و جنوب است.

علیخانی با عنوان اینکه بندر نوشهر دارای خاصیت تجاری و اقتصادی و گردشگری را داراست، افزود: زیرساخت‌های نسبی برای راه اندازی تاکسی دریایی در استان داریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، توسعه اقتصادی و تجاری بنادر استان، توسعه گردشگری و دست یابی به راهبرد برای تحقق اهداف کلان دولت و رسیدن به رشد هشت درصدی را از مهمترین اهداف بیان کرد.

وی با اظهار اینکه شرکت‌هایی حاضر به ساخت کشتی برای راه اندازی در بنادر و دریای خزر هستند، افزود: هدف ایجاد زمینه گردشگری است تا از فضای دریایی بهره برند و در صورت امکان به کشورهای همسایه سفر کنند.

کد خبر 5489741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha