۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۳:۳۱

معاون سیاسی استاندار سمنان:

شبکه نخبگان اجتماعی و فرهنگی استان سمنان تشکیل می‌شود

شبکه نخبگان اجتماعی و فرهنگی استان سمنان تشکیل می‌شود

سمنان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: تشکیل شبکه نخبگانی در سطح امور اجتماعی و فرهنگی ضرورت داشته و مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد رویاده شامگاه چهارشنبه در نشست هم اندیشی کارشناسان امور اجتماعی فرهنگی فرمانداری‌ها و دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری به میزبانی استانداری سمنان بیان کرد: تشکیل شبکه نخبگانی در سطح امور اجتماعی و فرهنگی ضرورت داشته و نیاز است تا در مباحث و تصمیم گیری نقش آفرینی داشته باشند.

وی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری در دیدار با فرهنگیان و معلمان تاکید داشتند، اقدامات جهاد گونه و تصمیم‌گیری مطلوب نیاز امروز جامعه است.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه در اینگونه نشست‌ها شناسایی و شناخت اولویت مردم و مجموعه کاری در حوزه اجتماعی و فرهنگی، می‌تواند یکی از خروجی‌های مطلوب باشد، گفت: مسئله یابی و حل مشکلات به دور از انفعال، نیاز امروز مدیران و مسئولان جامعه ما محسوب می‌شود.

ریواده با بیان اینکه بر اساس بیانیه گام دوم، امنیت و مشارکت دو اصل مهم برای جامعه و حکومت اسلامی تعریف شده است، تاکید کرد: ما باید بر اساس قوانین، مقررات و دستورالعمل‌ها آگاهانه و عالمانه عمل کنیم.

کد خبر 5493141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha