۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۵۳

فرماندار ویژه لارستان اعلام کرد؛

تنها فرودگاه خیرساز کشور درگیر مسائل سیاسی

تنها فرودگاه خیرساز کشور درگیر مسائل سیاسی

لار – فرماندار ویژه لارستان گفت: تنها فرودگاه خیرساز کشور در لارستان مستقر است اما فشارهای سیاسی موجب شده تا این فرودگاه فعالیت مناسبی نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش دهقان پیش از ظهر پنجشنبه در آئین گرامیداشت تجلیل از خیران لارستان و غرب هرمزگان بیان کرد: یکی از ظرفیت‌های پنهان این دیار بزرگ ایرانی است که تاکنون مغفول مانده است و اگر این ظرفیت‌ها در کنار هم قرار بگیرند باز بزرگی را از دوش دولت بر خواهد داشت.

وی ادامه داد: لارستان از جمله شهرستان‌های است که به جای خروج ارز از کشور، وارد کننده ارز به کشور است و فعالین اقتصادی با فعالیت‌هایی که در خارج از کشور دارند توانسته‌اند برای کشور ارز آوری داشته باشند.

به گفته او بیش از ٩٩ درصد فعالیت‌هایی که در حوزه راه و شهرسازی انجام شده است توسط خیرانی است که در خارج از کشور فعالیت اقتصادی داشته و در منطقه لارستان و کشور هزینه می‌کنند این در حالی است که هیچ محدودیتی در انجام فعالیت خیر ساز وجود نداشته و خیران در تلاش اند تا به هرگونه که بتوانند به مردم کمک کنند.

دهقان ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری اشاره داشته‌اند انجام فعالیت خیر و خیرین تبلیغ دین است البته باید نگاه به منطقه لارستان تغییر کرده و بتوان علاوه بر ظرفیت خیرین، نگاه مسئولان نیز باید تغییر داد تا لارستان شرایط بهتری در کشور داشته باشد.

فرماندار لارستان در ادامه یادآور شد: تنها فرودگاه خیر ساز کشور در لارستان مستقر است ولی چند پرواز به این فرودگاه انجام می‌شود؟ بیش از ۶۶ درصد افرادی که در کشورهای حوزه خلیج فارس زندگی می‌کنند از اهالی شهرستان‌های جنوبی اند.

به گفته وی با فشارهای سیاسی توانسته‌اند فرودگاه شیراز را بیشتر از فرودگاه لارستان فعال کنند اما تقاضا برای پرواز در این منطقه از شیراز هم بیشتر است.

کد خبر 5494040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha