۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۳۱

رئیس مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران:

پویش‌های مردمی برای تحقق اهداف در حوزه فرهنگی و اجتماعی مهم است

پویش‌های مردمی برای تحقق اهداف در حوزه فرهنگی و اجتماعی مهم است

مشهد ـ رئیس مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران گفت: برگزاری پویش‌های مردمی در بخش‌های مختلف برای تحقق اهداف در حوزه فرهنگی و اجتماعی، مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امین توکلی‌زاده صبح دوشنبه در نشست کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور که در مشهد در حال برگزاری است، اظهار کرد: شهرداری‌ها مهمترین نهاد مرتبط با مردم است و برگزاری پویش‌های مردمی در بخش‌های مختلف برای تحقق اهداف در حوزه فرهنگی و اجتماعی، مهم است.

رئیس مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران افزود: در مجموعه فرهنگی و اجتماعی کلانشهرها نیز باید الگوسازی کرد و این نشست باید مقدمه‌ای برای توسعه فرهنگ رضوی باشد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه حاشیه نشینی از معضلات کشور محسوب می‌شود و خوشبختانه حاشیه نشینی در مشهد با بهره گیری از ظرفیت‌های مختلف موضوع ساماندهی حاشیه شهر به خوبی پیگیری می‌شود.

توکلی‌زاده افزود: با استفاده از ظرفیت این مجمع در عرصه ملی می‌توان ایفای نقش کرد و کمک به دولت از مهمترین ظرفیت‌های این مجمع است.

رئیس مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران اظهار کرد: شهرداری‌ها در کنار دولت می‌توانند با ساختار قرارگاهی نقش مهمی در حوزه‌های مختلف ایفا کنند.

کد خبر 5496939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha