۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۱۱

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان:

روزانه ۲۰۰ نفر به دنبال زهرا در کالپوش/ ۳ روز با بی خبری گذشت

روزانه ۲۰۰ نفر به دنبال زهرا در کالپوش/ ۳ روز با بی خبری گذشت

سمنان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با بیان اینکه روزانه ۲۰۰ نفر به دنبال زهرا کودک هفت ساله اهل اسدآباد میامی گمشده در کالپوش هستند، گفت: هنوز هیچ خبری از این مفقودی نشده است.

کمال طاهریان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه روز جمعه در پی اطلاع از گم شدن زهرا عرب اسدی کودک هفت ساله اهل اسد آباد میامی بلافاصله هلال احمر، نیروی انتظامی، فرمانداری و استانداری وارد این کارزار شدند، افزود: این کودک در جنگل‌های دشت شاد کالپوش مفقود شده است.

وی با بیان اینکه بعد از گذشت سه روز هنوز هیچ خبری از این دختر بچه اعلام نشده است، افزود: با این وجود عملیات جستجوی دختر گمشده در منطقه فوق‌الذکر ادامه دارد و امدادگران لحظه‌ای از کار دست نمی‌کشند تا خبر خوبی به هموطنان گزارش دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با بیان اینکه روزانه ۲۰۰ نفر امدادگران و اهالی محلی به دنبال زهرا عرب اسدی کودک هفت ساله گمشده می‌گردند، ابراز داشت: نیروهای امدادی سه استان گلستان، خراسان رضوی و سمنان نیز در این عملیات حضور دارند.

طاهریان با بیان اینکه جنگل‌های اطراف به ویژه دشت شاد، نام نیک و کرنگ با خودروهای امدادی زیر نظر گرفته شدند، تاکی کرد: از هموطنان تقاضا داریم با دریافت کوچک‌ترین اطلاعاتی از این کودک در اسرع وقت با شماره تلفن ۳۳۴۴۳۶۶۳ (استانداری سمنان) و یا پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

کد خبر 5497225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      0 0
      خدا نکند که چنین باشد ولی شاید ازافراد همان جشن کسی طفل معصوم را دزدیده و.....بعد دفن یا سربه نیست کرده ازتمام اهالی جشن مزبور تحقیق شود کجا بودند چکار کردند مورد مشکوک غیبت فردی خصوصا مردها درجشن باید بدقت بررسی شود
    • نجمه FR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      0 0
      سلام به نظر من دختر بیچاره وبی گناه و معصوم رو دزدیدن بهتر نیست از طریق تلویزیون ازسارق بخوان بچه رو آزاد کنه