۲ خرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۲۱

در پی ریزش ساختمان متروپل؛

اختتامیه جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر برگزار نمی‌شود

اختتامیه جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر برگزار نمی‌شود

خرمشهر- اختتامیه جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر در راستای ابراز همدردی با مردم آبادان و خانواده‌های داغ‌دیده و عزادار حادثه ریزش ساختمان متروپل برگزار نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اختتامیه جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر هر ساله و همزمان با جشن‌های سوم خرداد هر ساله به منظور گرامیداشت فتح خرمشهر در سراسر کشور برگزار می‌شد و با توجه به ریزش ساختمان متروپل در آبادان و فوت ۶ نفر و مصدومیت ۳۵ نفر دیگر، اختتامیه جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر برگزار نخواهد شد.

لغو شدن اختتامیه جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر با هدف ابراز همدردی با مردم آبادان و خانواده‌های داغ‌دیده و عزادار صورت گرفته است.

و نتایج برگزیدگان این جشنواره ملی، توسط درگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش مهر، کار ساخت برج‌های دو قلوی متروپل به‌عنوان بزرگ‌ترین و کامل‌ترین مجموعه پزشکی، اداری، تفریحی، تجاری و پارکینگ طبقاتی آبادان در منطقه جنوب غرب خوزستان که در مراحل پایانی قرار داشت و بنا به دلایل فنی، متوقف شده بود، ساعاتی پیش فرو ریخت.

در این راستا پیمانکار و مالک ساختمان متروپل آبادان بازداشت شدند و تلاش برای دستگیری سایر مسببان و متخلفان این حادثه همچنان ادامه دارد.

کد خبر 5497658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha