۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۵۳

درخواست خبرنگار عراقی از تماشاگران: مقابل ایران شعار سیاسی ندهید

درخواست خبرنگار عراقی از تماشاگران: مقابل ایران شعار سیاسی ندهید

یک خبرنگار عراقی درخواست کرد تماشاگرانی که برای بازی تیم امید این کشور برابر ایران به ورزشگاه می‌روند، شعار سیاسی ندهند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال امید ایران با هدایت مهدی مهدوی کیا امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم امید عراق می‌رود.

«حمزه ضیا» یکی از خبرنگاران عراقی در آستانه این مسابقه از هواداران فوتبال این کشور خواست که در دیدار برابر ایران در ورزشگاه، از سر دادن شعارهای سیاسی و غیر ورزشی دوری کنند.

این خبرنگار با انتشار پیامی تاکید کرد که سر دادن شعارهای سیاسی باعث محرومیت عراق از بازی‌های خانگی توسط فیفا می‌شود و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم به دنبال یک روزنه و بهانه است.

درخواست خبرنگار عراقی از تماشاگران: مقابل ایران شعار سیاسی ندهید

به گزارش خبرنگار مهر، در سال ۱۳۹۸ بود که تیم فوتبال ذوب آهن ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در کربلا به مصاف تیم الزورا عراق رفت اما با شعار تماشاگران عراقی و ورود آنها به زمین، این مسابقه به جنجال و درگیری شدید کشیده شد.

عراق در سال‌های گذشته به دلایل امنیتی از سوی فیفا مجوز میزبانی بازی‌های بین المللی را نداشت و رسانه‌های این کشور نگران هستند شعارهای سیاسی در بازی با تیم امید ایران منجر به سخت گیری های فیفا و جریمه‌های بین المللی بشود.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید 

کد خبر 5498331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • دلواپس IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      0 0
      مشخص نیست که مقامات کشور ما کلی پول مملکت را از سهم مردم گرفته و خرج حقوق و پاداش و ساخت و ساز در کشور عراق کرده و غرامت جنگ را هم کلا صداشو در نمیارن و بابت اب و برق و گاز هم یا تخفیف اساسی مییدن و بقیشم نمیگیرن و کشور و تفریحات ان را هم که واقعا عجیبه در خدمت عراقیها کردن بازم عراقیها فحش میدن
    • دلواپس IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      0 0
      مسولین ما با اینهمه باجی که به عراقیها میدن چرا نتیجش فحش عراقیهاس؟ این چه سیاست خارجیه که نتیجش این شده که کت بده کلاه بده دو قورت و نیم بالا بده! چرا هیچکی جوابگو نیست
    • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
      0 1
      چه شعاری؟