۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۳۴

فرماندار دامغان:

سوم خرداد تبلور ایثار یک ملت است

سوم خرداد تبلور ایثار یک ملت است

دامغان- فرماندار دامغان با اشاره به اینکه سوم خرداد تبلور ایثار یک ملت است، گفت: حماسه فتح خرمشهر و عملیات بیت‌المقدس در تاریخ ایران خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی بندر آبادی ظهر سه شنبه در آئین گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر به میزبانی گلزار شهدای این شهرستان با بیان اینکه سوم خرداد تجلی حماسه و غرور آفرینی ملت رشید و سرافراز ایران اسلامی است که باید به نسل‌های آینده منتقل شود، تاکید کرد: حماسه فتح خرمشهر و عملیات بیت‌المقدس در تاریخ جمهوری اسلامی ایران خواهد ماند.

وی با بیان اینکه یکی از نکاتی که باید بیش از همه مورد توجه قرار گیرد بیان رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان ما در دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس است که باید برای جوانان ما این رویداد مهم و تاریخی تبیین شود، ابراز کرد: سوم خرداد تبلور ایثار، شهادت و حماسه آفرینی جهاد گران، رزمندگان و ایثارگران ما است.

فرماندار دامغان همچنین با بیان اینکه سوم خرداد داستان آزادگی و مقاومت ملت ایران است و این تاریخ قصه نامردی‌های دشمنان این انقلاب بود، افزود: دامغان در دوران هشت سال دفاع ۶۵۰ شهید، یک هزار و ۶۰۰ جانباز و ۳۳ آزاده سرافراز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد و این نشان از نقش آفرینی ملت قهرمان این خطه است.

کد خبر 5498370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha