۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۲۸

مدیرکل هواشناسی اردبیل خبر داد؛

تداوم وزش باد و بارش باران تا عصر پنج شنبه در اردبیل

تداوم وزش باد و بارش باران تا عصر پنج شنبه در اردبیل

اردبیل-مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: تا عصر روز پنج شنبه شاهد آسمانی ابری همراه با وزش باد و در برخی مناطق بارش باران به ویژه در مناطق شمالی و نوار شرقی استان خواهیم بود.

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم فعالیت سامانه ناپایدار تا حوالی ظهر روز پنجشنبه هفته جاری در سطح منطقه است.

وی افزود: در طی این مدت شاهد آسمان ابری گاهی مه آلود و در برخی مناطق با بارش باران بویژه در مناطق شمالی استان و نوار شرقی استان به ویژه مناطق منتهی به استان گیلان خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه با نفوذ جریانات شمالی که با رطوبت خزری شاهد تداوم کاهش دما خواهیم بود گفت: در این مدت ضمن وزش بادهای شرقی تا شمالی، دمای هوا تا روز پنجشنبه همچنان خنک پیش بینی می‌شود.

محمدی تصریح کرد: از عصر روز پنج شنبه با خروج سامانه سرد بارشی پیش بینی می‌شود از روز جمعه شاهد روند افزایش دما در منطقه باشیم.

وی به کمینه و بیشینه دمای رخداده در استان اردبیل طی ۲۴ ساعته گذشته نیز اشاره کرد و بیان کرد: گرم‌ترین منطقه در استان با دمای ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر در شهرستان بیله سوار و خنک‌ترین منطقه نیز با دمای ۷ درجه سانتی گراد بالای صفر مربوط به شهرستان‌های نیر و سرعین است.

کد خبر 5499260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha