۸ خرداد ۱۴۰۱، ۸:۵۸

دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش کرمانشاه:

مدارس کرمانشاه در فرایند ثبت نام دانش آموزان بازرسی می‌شوند

مدارس کرمانشاه در فرایند ثبت نام دانش آموزان بازرسی می‌شوند

کرمانشاه- دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به آغاز ثبت نام مدارس در استان، گفت: مدارس کرمانشاه در فرایند ثبت نام دانش آموزان بازرسی می‌شوند.

بهمن نریمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی روزهای گذشته فرایند ثبت نام دانش آموزان کلاس اولی در استان کرمانشاه آغاز شده و در ادامه نیز با پایان امتحانات مقاطع تحصیلی و اعلام نتایج کار ثبت نام سایر دانش آموزان نیز انجام خواهد گرفت.

وی افزود: تسهیل در فرایند ثبت نام و رفع دغدغه والدین و پاسخگویی به شکایات و گزارش‌های مردمی از سوی ستاد ثبت نام مورد توجه قرار می‌گیرد.

دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: فرایند ثبت نام دانش آموزان باید به نحوی صورت گیرد که در پایان مرداد ماه ثبت نام دانش آموزان انجام گرفته باشد و آمادگی برای آغاز کلاس‌ها وجود داشته باشد اما ظرفیت کافی برای دانش آموزانی که درس مردودی داشته باشند لحاظ می‌شود.

نریمانی بیان کرد: تمامی دانش آموزان کلاس اولی برای تکمیل فرایند ثبت نام ملزم به شرکت در سنجش سلامت هستند و در این راستا ۳۷ پایگاه سنجش سلامت در استان کرمانشاه راه اندازی خواهد شد و همچنین دانش آموزان پایه هفتم و دهم به علت آنکه نیاز به ثبت نام جدید دارند حضور والدین الزامی بوده اما سایر پایه‌های تحصیلی به صورت خودکار ثبت نام آنها برای پایه بعد انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: مدارس دولتی و هیأت امنایی در هنگام ثبت نام دانش آموزان حق دریافت وجه را از خانواده‌ها ندارند و تنها باید حق بیمه و هزینه کتب درسی را دریافت کنند اما مدارس نمونه دولتی، استعداد درخشان و شاهد بر اساس دستورالعمل مبلغ مشخص شده را دریافت خواهند کرد.

دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: سعی تلاش آموزش و پرورش بر آن است که تمامی مدارس حداقل یکبار بررسی شوند و مدارسی که تقاضای بیشتری برای ثبت نام دارند بیشتر مورد بازرسی قرار خواهند گرفت.

نریمانی خاطر نشان کرد: خانواده‌ها می‌توانند گزارش تخلفات را به سامانه www.shekayat.medu.ir برای بررسی اعلام کنند.

کد خبر 5501596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha