۱۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۱۰

نماینده مردم بشرویه، سرایان، فردوس و طبس در مجلس:

شاخص های انقلابی بین مدیران تقویت شود

شاخص های انقلابی بین مدیران تقویت شود

بیرجند- نماینده مردم بشرویه، سرایان، فردوس و طبس در مجلس گفت: داشتن نگاه بلند، پیگیری و جدیت برای حل امور مردم از شاخص‌های مدیران انقلابی بوده که باید تقویت شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجید نصیرایی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی پروژه‌های زیربنایی شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان که با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه ایجاد و توسعه امید در جامعه یک وظیفه است، افزود: امروز هیچ بهانه‌ای برای هیچکس نیست و همه تبدیل به یک جریان انقلابی شده‌اند که باید با صمیمیت و با برنامه کنار هم باشند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و تفکر انقلابی، باید کارآمدی خود را ثابت کند، تاکید کرد: داشتن نگاه بلند، پیگیری و جدیت حل امور مردم از شاخص‌های مدیران انقلابی بوده که باید تقویت شوند.

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه مدیرانی داریم که از اتاق کارشان بوی کپک می‌آید، اظهار کرد: متأسفانه این دسته از مدیران از سر جای خود بلند نمی‌شوند تا به دنبال کار مردم بروند.

نماینده مردم بشرویه، سرایان، فردوس و طبس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسائل و دغدغه‌های شهرستان‌ها مطرح شده و بر همه ما وظیفه است که برای مردم امیدواری ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: اگر مسئولان در مسیر خدمت به مردم به دور از کار نمایشی کوتاهی نکنند، یقیناً مردم هم با فهم درست و صبوری آن‌ها را همراهی می‌کنند.

حجت الاسلام نصیرایی با تاکید بر اینکه باید در داخل مردم را همراه نظام و انقلاب داشته باشیم، افزود: این امر نیازمند اقتدار، محبت و صمیمیت بوده و باید در مقابل تهاجم‌های فرهنگی بایستیم.

کد خبر 5505049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha