۱۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۴۹

فرماندار قم در گفتگو با مهر؛

نصب کارتخوان های هوشمند فروش نان در نانوایی های قم آغاز شد

نصب کارتخوان های هوشمند فروش نان در نانوایی های قم آغاز شد

قم-فرماندار قم از آغاز نصب کارتخوان های هوشمند فروش نان در نانوایی های قم خبر داد.

عباس ذاکریان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: طرح تحویل، نصب و آموزش کارتخوان‌های فروش نان در نانوایی‌های استان قم آغاز شده و این اقدام تا یک هفته آینده ادامه خواهد داشت.

فرماندار قم عنوان داشت: قیمت انواع نان در این کارتخوان ها مشخص شده و مردم می‌توانند خرید نان خود را از طریق این دستگاه‌ها انجام دهند.

وی ادامه کرد: با عادلانه شدن یارانه‌ها در نان، خرید نان باید از این دستگاه‌ها صورت گیرد که پس از آموزش نانوایان این طرح آغاز می‌شود.

وی عنوان کرد: در این طرح محدودیتی برای خرید نان از سوی مردم وجود ندارد و شهروندان می‌توانند به هر تعداد که مورد نیازشان می‌باشد برای خرید نان اقدام کنند.

فرماندار قم ابراز داشت: با اجرای این طرح قیمت نان تغییری نخواهد کرد و مردم می‌توانند نان را به قیمت کنونی و با هر کارت بانکی می‌توانند اقدام کنند.

وی با اشاره به مزایای اجرای این طرح بیان داشت: یکی از اهداف اجرای این طرح جلوگیری از قاچاق آرد است و آرد یارانه‌ای با اجرای این طرح به دست مصرف کننده خواهد رسید.

فرماندار قم افزود: با اجرای این طرح آرد به نرخ تمام شده به نانوایی‌ها داده خواهد شد و مردم پول نانی را که خریده‌اند به قیمت یارانه‌ای پرداخت می‌کنند و مابه التفاوت قیمت تا نرخ آزاد را دولت به حساب نانوایی‌ها واریز می‌کند.

کد خبر 5505977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha