۱۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۰۵

معاون رئیس جمهور:

دولت با انضباط مالی و جدیت پروژه‌های عمرانی را پیش می‌برد

 دولت با انضباط مالی و جدیت پروژه‌های عمرانی را پیش می‌برد

بوشهر- معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: دولت تلاش ویژه‌ای دارد تا با انضباط مالی و جدیت کار و پروژه‌های عمرانی را پیش ببرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی ظهر جمعه در جمع تعدادی از اعضای هیئت رزمندگان شهرستان دشتستان اظهار داشت: دولت سیزدهم عزمی جهادی برای تحقق شعار سال دارد و در این راستا برنامه‌ریزی گسترده‌ای صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در گذشته پشتیبانی لازم برای تحقق شعار سال که اغلب آنها ماهیت اقتصادی داشتند نشده است اضافه کرد: امسال دولت از روز نخست سال مسئولیت‌ها را برای تحقق شعار سال مشخص کرده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: در سال‌های گذشته گاهاً برنامه‌ریزی‌هایی نیز انجام شد ولی همگی راهی بایگانی شدند ولی در این دولت عزمی جدی برای تحقق برنامه‌ها دارد.

وی به برخی از مشکلات مطرح‌شده اشاره کرد و افزود: دوستداران انقلاب نباید ذره‌ای به خود تردید راه بدهند و ناامید شوند چراکه دولت با جدیت برای رفع مشکلات مردم پای کار است و از هر فرصت و ظرفیتی استفاده می‌کند.

حسینی به هجمه‌های سنگین دشمنان در فضای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: دشمن با بکارگیری توان رسانه‌ای خود فضای سنگینی را ایجاد کرده است و با تلاش مسئولان اقدامات خوبی در حال انجام است.

وی ادامه داد: قبل از استقرار کابینه دولت سیزدهم، دولت قبل در پرداخت حقوق ماهانه با مشکل روبرو بود، اسکناس‌های بدون پشتوانه چاپ و توزیع می‌کردند که این کار باعث تورم شد و کشور را در یک وضعیت نابسامانی تحویل دادند و فکر می‌کردند راه برون رفت از مشکلات وجود ندارد.

حسینی گفت: رئیس جمهور با علم به اینکه شرایط، شرایط خوبی نیست و کشور دچار کسری بودجه، تورم افسار گسیخته، گرفتاری‌های متعدد و تعطیلی تولید و اینکه مجبور است هر ماه بدهی‌های دولت گذشته به میزان ماهانه ۱۰ هزار میلیارد تومان را پرداخت کند، وارد کار شد.

وی تاکید کرد: امروز دولت تلاش کرده با انضباط مالی و جدیت کار و پروژه‌های عمرانی را پیش ببرد. دولت سیزدهم دولتی ولایی و انقلابی و تابع دستورات و فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب است.

کد خبر 5506100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha