به دنبال جنگ در اوکراین؛

وب سایت یک وزارتخانه در روسیه هک شد

وب سایت یک وزارتخانه در روسیه هک شد

وب سایت وزارت ساخت و ساز، مسکن و خدمات عمومی روسیه هک شده است، به طوریکه جستجوی اینترنتی برای آن به علامت «افتخار برای اوکراین» منتهی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، خبرگزاری دولتی ریانووستی روز گذشته به نقل از سخنگوی وزارتخانه نوشت سایت آن از کار افتاده اما از داده های شخصی محافظت شده است.

همچنین این خبرگزاری اعلام کرد رسانه های دیگر گزارش داده اند هکرها برای فاش نکردن داده های کاربران باج خواسته اند.

این در حالی است که خبرگزاری UNIAN اوکراین به طور جداگانه اعلام کرد پخش آنلاین مسابقه فوتبال اوکراین-ولز در OLL.TV به طور موقت هک شده بوده است.

بسیاری از شرکت های روسی و سازمان های خبری روسیه از زمان ارسال نیروهای این کشور به اوکراین در فوریه ۲۰۲۲ میلادی با حملات مکرر هکری روبرو شده اند.

تلاش های هکرها در اوایل ماه می سبب شد وب سایت میزبانی ویدئو Ru Tube به مدت ۳ روز آفلاین شود و هنگامیکه روسیه هفتاد و هفتمین سالگرد پیروزی نیروهای اتحاد شوروی بر ارتش آلمان نازی را جشن گرفت، فهرست تلویزیون های ماهواره ای نیز در مسکو تغییر کردند.

کد خبر 5507270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مجید DE ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      0 0
      وب سایت = تارنما ، وبگاه ، وافگاه ، بافگاه وِب شکل اوروپاییِ باف و وافِ فارسی است. اینترنت = اَندَرنید ، اَندَرتَنید، دَرنید ، دَرتَنید اینتر = اَندَر ، دَر نِت = تَنید ، نید