۱۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۱۴

روایت «مجله مهر» از سالگرد امام خمینی (ره) در کشمیر؛

مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در کشمیر

مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در کشمیر

آوازه عدالت و انسانیت امام خمینی در تمام کشورهای جهان به گوش رسیده است و 33 سال بعد از درگذشت این شخصیت تاثیرگذار، با برگزاری مراسمی، یاد ایشان را ارزشمند داشتند.

خبرگزاری مهر؛ گروه مجله: امام خمینی (ره) شخصیتی زنده است که حتی با گذشت سی و اندی سال از فقدان ایشان، در تمام نقاط جهان هنوز محبوبیت داشته است و از فقدان ایشان شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی حس تالم داشتند و در همین راستا، هر ساله از راه ایشان (انقلاب اسلامی) برای الگو گرفتن درست برای رسیدن به انقلاب انسان در ابعاد مادی یا معنوی در کشورهای مختلف یاد می‌شود.

مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در کشمیر

به گزارش خبرگزاری مهر، سی و سومین سالگرد درگذشت آیت الله خمینی (ره) روز یکشنبه در سراسر کشمیر برگزار شد. به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی در این کشور برنامه‌های متعددی با این مناسبت در بین دوست‌داران این شخصیت ارزشمند برگزار شد که در آن‌ها علما و اندیشمندان نامی کشمیر به بیان دیدگاه‌ها و ادای احترام به امام خمینی (ره) پرداختند.

مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در کشمیر


در حاشیه این مراسم کنفرانس آموزشی سالانه‌ای که به صورت یک روزه برقرار می‌شود در مدرسه دولتی مدینا، بالیهارن پاتان، برگزار شده است. طی این رویداد «مولانا مسرور انصاری» یکی از رهبران شیعه و صلح‌طلب احزاب سیاسی کشمیر، به شرح کوتاهی از زندگی امام خمینی (ره) پرداخت و یاد و خاطره ایشان را گرامی داشت.

کد خبر 5507464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha