۱۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۳۸

«کدومو» و «توپ مارکت» رویداد مادر-دختری برگزار کردند

«کدومو» و «توپ مارکت» رویداد مادر-دختری برگزار کردند

سامانۀ کدومو (kodoumo.ir) با همکاری توپ‌مارکت، در روز ولادت حضرت معصومه(س) رویداد مادر-دختری برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این رویداد که به مناسبت روز دختر برگزار شد، مخصوص مادرانی بود که دختران نوجوان داشتند. هدف از برگزاری این رویداد، شناختن مسائل نوجوانان دختر و در میان گذاشتن آن با خانواده‌ها بود. همچنین کاهش فاصله نسلی میان مادران و دختران نوجوان و افزایش مفاهمه و همدلی میان آنان از دیگر ویژگی‌های این رویداد بود.

مادران و دختران بعد از خوشامدگویی تیم کدومو و توپ مارکت، خود را به جمع معرفی کردند؛ اما این معرفی به شیوۀ متفاوتی انجام شد. هر مادر، خود را جای دختر نوجوانش گذاشت و او را با زبان خودش توصیف و معرفی کرد. همین اتفاق از زبان نوجوانان دختر هم افتاد.

بعد از این عرصه برای ورود تسهیلگران و روانشناسان حوزۀ نوجوان آماده شد. در این رویداد، خانم آسیه حسینی نیکو و خانم فاطمه نظریان، به عنوان روانشناس نوجوان و تسهیلگر حوزۀ نوجوان حضور داشتند.

در ادامه، نوجوانان به همراه یک تسهیلگر به محیط مجزایی دعوت شدند و دربارۀ دغدغه‌هایشان با مربی مربوط به گفتگو نشستند. یکی از سوالاتی که آنها به آن پاسخ دادند این بود که از نظرشان دغدغۀ مادرشان راجع به آنها چیست. همینطور راجع به دغدغه‌های خودشان صحبت کردند. همین اتفاق در جمع مادران نیز با حضور کارشناس اتفاق افتاد و گفتگوهای چالشی و البته جذابی در گرفت.

با هدایت کارشناسان، مادران و دختران در جریان دغدغه‌های واقعی هم قرار گرفتند و طی یک گفتگوی مفید، توانستند به درک و مفاهمۀ بهتری از جهان همدیگر برسند. انجام بازی‌های دسته‌جمعی و گروهی، پذیرایی، تقدیم هدایای فرهنگی و … از دیگر برنامه‌های این رویداد بود.

کدومو به عنوان دستیار رسانه‌ای والدین، با کمک باشگاه خانوادۀ خود، این رویدادهای خانوادگی را برگزار می‌کند و هدف آن کمک به توانمندسازی خانواده‌ها در تربیت رسانه‌ای کودک و نوجوان است. توپ‌مارکت به عنوان مرجع امن برنامه‌های سالم و مفید، همیار کدومو در این رویداد بود. والدین از طریق استفاده از توپ‌مارکت به تعداد زیادی از نرم‌افزارهای سالم کودک و نوجوان دسترسی پیدا می‌کنند و با انبوهی از محتوای سالم مواجه می‌شوند.

کد خبر 5507941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha