۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۰۳

از ابتدای سالجاری انجام شد؛

جابجایی ۹۹۶ تن کالا در خراسان جنوبی

جابجایی ۹۹۶ تن کالا در خراسان جنوبی

بیرجند- سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از جابجایی بیش از ۹۹۶ تن کالا طی سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود قاسمی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با تلاش رانندگان سخت‌کوش و فعالان بخش حمل و نقل از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از ۹۹۶ تن کالا در استان در جا به جا شده است.

وی با بیان اینکه این حجم کالا در قالب ۵۷ هزار و ۳۵۷ فقره بارنامه توسط ناوگان باری استان جابجا شده است، گفت: عمده کالاهای جابجا شده از مبدأ استان سیمان، انواع سنگ، زغال سنگ، خاک معدنی، انواع کاشی و سرامیک، مصالح ساختمانی و غیره بوده است.

قاسمی با بیان اینکه حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است، افزود: در حال حاضر سه پایانه عمومی حمل‌ونقل کالا در استان فعال است.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اظهار کرد: شش هزار و ۱۷۶ دستگاه ناوگان با عمر متوسط بیش از ۱۵ سال در بخش حمل‌ونقل کالای استان مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده ۱۲، نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود، افزود: مردم، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اطلاع دهند.

کد خبر 5509110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha