۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۴۹

در ایام دهه کرامت صورت گرفت؛

اهدای ۱۷۶ جهیزیه به زوج های جوان قمی در حرم حضرت معصومه(س)

اهدای ۱۷۶ جهیزیه به زوج های جوان قمی در حرم حضرت معصومه(س)

قم- مراسم اهدای ۱۷۶ جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند استان قم به مناسبت دهه کرامت در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین اهدای تعداد ۱۷۶ جهیزیه و کمک هزینه ازدواج با مشارکت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، کمیته امداد امام خمینی (ره) و آستان قدس رضوی به زوج‌های نیازمند ظهر چهارشنبه در حرم بانوی کرامت برگزار شد.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) در این مراسم با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: دهه کرامت در حقیقت ایام شادی و سرور مؤمنان است.

آیت الله سید محمد سعیدی با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به مردم در دین اسلام بیان داشت: باید تلاش کنیم تا در راستای شادی محرومان قدم برداریم و در دین اسلام نیز بر امر دستگیری از نیازمندان تأکیدات فراوانی شده است.

وی تصریح کرد: کمک به محرومان در حقیقت با ایمان و تقوای انسان گره خورده است و همه افرادی که توانمندی مالی دارند به سهم خود می‌بایست در جهت رفع نیاز مستمندان قدم بردارند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم نیز در این مراسم اظهار داشت: کمیته امداد استان قم با کانون خدمت رضوی تعامل خوبی برای جذب ۸۸۸ حامی ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد داشته و از جمله برنامه‌هایی که انجام شده اهدا ۱۷۶ کمک جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان و دامادهای تحت حمایت کمیته امداد استان قم است.

محسن مسعودیان راد عنوان داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم این آمادگی را دارد تا در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند، مشاوره خانواده و مشاوره شغلی به افراد تحت پوشش ارائه کند.

وی گفت: در این مراسم در مجموع ۱۷۶ سری جهیزیه شامل ۵ قلم اساسی به زوج‌های جوان اهدا می‌شود که بخشی از آن به صورت نمادین از مقابل حرم مطهر حضرت معصومه (س) به منازل این زوج‌های جوان ارسال خواهد شد.

کد خبر 5509618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha