۲۰ خرداد ۱۴۰۱، ۹:۴۵

رئیس فرهنگسرای اخلاق خبرداد؛

انتشار ۱۱۵۰ کلیپ نمازخوانی کودکان ۷ ساله در فضای مجازی

انتشار ۱۱۵۰ کلیپ نمازخوانی کودکان ۷ ساله در فضای مجازی

رئیس فرهنگسرای اخلاق گفت: با هدف ترغیب و تشویق کودکان، ویدئوی نمازخوانی ۱۱۵۰ کودک ۷ ساله در صفحات مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف بالو سرپرست مدیریت فرهنگی هنری منطقه چهارده و رئیس فرهنگسرای اخلاق با اشاره به اتمام مهلت شرکت در پویش ۷ سالگی که با رویکرد آشنا کردن بیشتر کودکان با آداب نماز و تشویق به تمرین نماز و اُنس بیشتر کودکان با فضای معنوی مساجد و ائمه جماعات، از اوایل ماه مبارک رمضان برگزار شده بود، گفت: ۱۱۵۰ کلیپ نمازخوانی کودکان ۷ ساله در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده که تاکنون ۲۵۰۰۰ نفر آنها را در فضای مجازی مشاهده کرده اند.

وی، در پویش ۷ سالگی، کودکان با همراهی و راهنمایی والدین، با حضور در مساجد منتخب مناطق ۲۲ گانه و فرهنگسراهای شهر تهران، ضمن قرائت نماز نزد ائمه جماعات و دریافت کارت هدیه فرهنگی باغ کتاب تهران، ضمن تهیه ویدئوی یک دقیقه‌ای توسط والدین جهت شرکت در پویش و بهره مندی از جوایز، آنرا در صفحه مجازی خود با هشتگ پویش هفت سالگی انتشار داده و صفحه مجازی "امیدهای فردا" را منشن می‌کردند.

رئیس فرهنگسرای اخلاق ادامه داد: با هماهنگی دبیرخانه پویش هفت سالگی و همکاری و مشارکت فرهنگسراهای شهر تهران، امکان انتشار ویدئوی نمازخوانی کودکان ۷ ساله در صفحه مجازی "امیدهای فردا" نیز فراهم شده بود.

بالو درخصوص جوایز برندگان این مسابقه افزود: از بین ویدئوهای نمازخوانی کودکان ۷ ساله، کلیپ‌هایی که بیش از ۵۰ پسند مردمی را کسب کرده باشند به قید قرعه، ۱۰ کودک۷ ساله انتخاب و در آئین اختتامیه پویش هفت سالگی که بزودی در یکی از فرهنگسراهای محوری تهران برگزار می‌شود، الواح تقدیر به همراه یک دستگاه دوچرخه به برندگان اهدا می‌شود.

فرهنگسرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار شماره ۲۴ واقع است.

کد خبر 5510331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha