۲۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۱۲

مدیر کل اوقاف گیلان تأکید کرد؛

دهه کرامت فرصتی برای اعلام انزجار از توهین کنندگان به امام رضا(ع)

دهه کرامت فرصتی برای اعلام انزجار از توهین کنندگان به امام رضا(ع)

رشت- مدیر کل اوقاف گیلان با اشاره به جایزه سیاسی و ضد دینی و ایرانی کن به فیلم «عنکبوت مقدس»، گفت: دهه کرامت فرصتی مناسب برای اعلام انزجار از توهین کنندگان به امام رضا (ع) است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان پیش از ظهر جمعه با اشاره به اینکه دهه کرامت دهه پاسداشت عزت و عظمت و اقتدار دینی و دهه تثبیت دین و مکتب اهل بیت و اسلام ناب محمدی (ص) است، اظهار کرد: دهه کرامت نماد اطاعت از ولایت اهل بیت و تجلی و استمرار همان ولایت و امامت رضوی یعنی اطاعت و حمایت از ولی فقیه زمان است.

وی با بیان اینکه دهه کرامت به معنای حقیقی کلمه، دهه کرامت و عنایت و سخاوت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) است، افزود: بزرگترین کرامت امام رضا و حضرت معصومه (س) سفر تاریخی و انقلابی آنها، ظهور انقلاب اسلامی و حمایت از این انقلاب اسلامی است.

مدیر کل اوقاف گیلان با اشاره به انتشار فیلم عنکبوت مقدس در جشنواره کن، بیان کرد: دهه کرامت دهه انزجار و نفرت عمومی از اهانت کنندگان ساحت مقدس اهل بیت به ویژه امام رضا (ع) است.

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه دهه کرامت فرصتی مناسب برای محکومیت فیلم موهن و زشت عنکبوت مقدس است، گفت: این فیلم هیچ جایگاه و وجاهتی عقلا و اهالی مؤمن، متدین و آزاده هنردوست ندارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با افشای حامیان صهیونیستی پشت پرده این فیلم، اضافه کرد: ملت ایران اسلامی می‌دانند فیلم عنکبوت مقدس مورد حمایت سرویس‌های اطلاعاتی صهیونیسم بین المللی و استکبار جهانی بوده و هدفدار به آن جایزه تعلق گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان بیان کرد: این فیلم نه به خاطر اینکه فاخر و ارزشمند بودن و نه به دلیل معیارها و ویژگی‌های هنری، جایزه کن را دریافت کرده بلکه اساس جشنواره‌های خارجی و جایزه‌های مرتبط آن مثل جایزه اسکار و کن و امثال آن مورد حمایت همه جانبه صهیونیسم جهانی و استکبار بین المللی بوده و این فیلم به دلیل دارا بودن محتوای بسیار سخیف بوده و نیز معیارهای ضد دینی، ایرانی و بشری جایزه دریافت کرده است.

وی جایزه جشنواره کن را جایزه دین فروشی و وطن فروشی عنوان و تصریح کرد: این جایزه، جایزه بی‌شرافتی و ضد انسانی و ضد اخلاقی است و عاملان و حامیان آن بدانند با چنین اقداماتی نمی‌توانند مردم را از امام رضا و حضرت معصومه و اهل بیت جدا کنند.

کد خبر 5510720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha