۲۶ خرداد ۱۴۰۱، ۹:۵۷

وزیر ورزش و جوانان:

سرعت و کیفیت خدمات وزارت ورزش و جوانان زبانزد است

سرعت و کیفیت خدمات وزارت ورزش و جوانان زبانزد است

اصفهان- وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان در ارزیابی‌هایی که انجام شده جزو وزارتخانه هایی است که دقت، سرعت عمل و کیفیت خدمات آن زبانزد است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید سجادی صبح پنجشنبه در بیست و پنجمین سفر استانی رئیس جمهور، در جمع کارمندان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن ابراز خوشحالی از حضور در اصفهان ابراز داشت: وزارت ورزش و جوانان در ارزیابی‌هایی که شده جز وزارتخانه‌هایی است که دقت، سرعت عمل و کیفیت خدمات آن زبانزد است که برآمده از انگیزه و روحیه ورزشی کارمندان است.

وی افزود: در تمامی سفرهای استانی ورزش و جوانان رده خوبی بین سایر اداره‌ها دارد، معمولاً در سفرهای استانی موقعیت حضور در اداره ورزش و جوانان پیش نمی‌آید و حضور در اصفهان و در این اداره را فرصت بسیار خوبی می‌دانم، مأموریت من از سوی رئیس جمهور شهرستان سمیرم است اما معاونان من از دیروز برای پیگیری امور در اصفهان حاضر شدند.

وزیر ورزش و جوانان ضمن ابراز تشکر از کارمندان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: جواد محمدی بالاخره کار خود را به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شروع کرد، که برای او آرزوی موفقیت دارم، همه باید دست به دست یکدیگر بدهید تا ورزش و جوانان استان همچون گذشته بدرخشد.

وی تصریح کرد: همه از اصفهان خاطرات خوبی دارند، خودم در دوران ورزشی‌ام در اصفهان خیلی دویدم، برای مسابقات باشگاهی و کشوری و حتی در دوره خدمت نیز در این شهر حاضر بودم، قبل از مسابقات آسیایی بانکوک تایلند در اصفهان عضو هیئت علمی بودم و در آن دوره به عنوان سرباز وظفه، عضو هیئت علمی و ورزشکار در اصفهان بودم.

سجادی اضافه کرد: بعضی شب‌ها در تاریکی کنار زاینده رود به دویدن می‌پرداختم، در دو سه هفته آخر منتهی به مسابقات آسیایی خانواده من در اصفهان حاضر شدند و در آن موقع خانواده با ماشین نوری ایجاد می‌کردند و من به دویدن می‌پرداختم و دویدن استقامتی تمرین می‌کردم که خاطرات بسیار خوبی است و آب اصفهان و نان اصفهان نیز یک نقره مسابقات آسیایی شد.

وی تاکید کرد: ورزش اصفهان برای کشور خدمات بسیار زیادی را انجام داده است، تیم‌های صنعتی بسیار خوبی دارد و تقریباً حرفه‌ای ترین تیم‌های ورزشی را در استان اصفهان دارید و قدر آنها را بدانید و مدیران عامل آن را حمایت کنید، تسهیلاتی (که وام نیست) و تجهیزاتی اگر تیم‌ها می‌خواهند به آنها بدهید و سعی کنید بخش خصوصی را جذب کنید زیرا اصفهان پتانسیل خوبی در حوزه بخش خصوصی دارد.

وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: امیدواریم باز هم اخبار خوب و مولد را از اصفهان شاهد باشیم، اصفهان پروژه‌های نیمه تمامی دارد که باید برای تکمیل آنها برنامه ریزی شود که به سرانه ورزش اضافه کند، سرانه ورزش اصفهان کمتر از ۵۰ سانتی متر مربع است در حالی که میانگین کشوری ۷۴ سانتی متر مربع است که اصفهان با آن فاصله دارد و جای حل این فاصله وجود دارد.

وی گفت: مهم‌تر از داشتن فضاهای ورزشی هنر استفاده از آن است، از فضاهای زیبا حاشیه زاینده رود استفاده کنید و انتخاب‌های خوبی در حوزه ورزش همگانی بیفتد، همچنین در حوزه ورزش‌های مختلف میزبانی را تقویت کنید، که در این راستا چند رویداد بین المللی در اصفهان پیش بینی شده است.

کد خبر 5515791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha