در مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه؛

پیش‌اجلاسیه «نگرشی تازه به نظام عقلانیت سیاسی اسلام» برگزار شد

پیش‌اجلاسیه «نگرشی تازه به نظام عقلانیت سیاسی اسلام» برگزار شد

پیش‌اجلاسیه کرسی نوآوری «نگرشی تازه به نظام عقلانیت سیاسی اسلام» ۲۸ خرداد در مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیش‌اجلاسیه کرسی نوآوری «نگرشی تازه به نظام عقلانیت سیاسی اسلام» طبق مقررات هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی (وابسته به شورای عالی انقلاب فرهنگی) روز شنبه ۲۸ خرداد توسط مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران و همکاری مجمع عالی علوم انسانیِ اسلامی برگزار شد.

در این‌نشست ابتدا حجت‌الاسلام رضا غلامی در ۳۰ دقیقه نوآوری خود را شرح داد. سپس ناقدان شامل شریف لک زایی، زارعی و یزدانی مقدم نقدهای خود را بر اساس طرح‌نامه‌ای که قبلاً در اختیارشان قرار گرفته بود و نیز سخنان غلامی ارائه کردند.

پس از پایان نقدها، ارائه دهنده نوآوری در ۲۰ دقیقه به نقدها پاسخ داد و سپس داوران کرسی آقایان نجف لک زایی، محسن رضوانی و علیرضا صدرا هر یک جداگانه دیدگاه‌های خود را درباره نوآوری ارائه شده مطرح کردند.

در ادامه اظهار نظر داوران، هیأت داوری با حضور نماینده هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی به‌طور محرمانه تشکیل جلسه داد و ضمن تأیید نوآوری دکتر غلامی، برگزاری اجلاسیه اصلی را منوط به اعمال یکسری اصلاحات و تقویت برخی نقاط بحث ایشان نمود. بر این اساس، اجلاسیه اصلی پس از اعمال اصلاحات و اعلام آمادگی ارائه دهنده محترم قابل برگزاری است.

کد خبر 5518843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha