۳۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۳۵

فرماندار بجنورد:

ساخت مسکن ایثارگران بجنوردی به زودی آغاز می‌شود

ساخت مسکن ایثارگران بجنوردی به زودی آغاز می‌شود

بجنورد- فرماندار بجنورد گفت: زمین مورد نیاز برای احداث مسکن ایثارگران تخصیص یافته و اقدامات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، باقر باقرپور ظهر دو شنبه در دیدار جمعی از نخبگان بجنورد که در محل فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: در راستای احصاء نارضایتی‌های مردم از دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی، تاکنون ۲۲۴ مورد نارضایتی شناسایی شده و هم اکنون این مسائل توسط کارشناسان فرمانداری در دست بررسی است.

فرماندار بجنورد ادامه داد: بخشی از نارضایتی‌های موجود در حوزه عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی است که این موضوع قابل قبول نخواهد بود.

وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته و شیفت‌های شبانه نانوایی‌ها و افزایش سهمیه آرامش لازم بر بازار نان وارد شده است.

باقرپور بیان داشت: بایستی مسائل و مشکلات شهرستان به صورت هدفمند و کارشناسی پیش بینی شود.

فرماندار بجنورد ضمن اشاره بر لزوم استفاده پتروشیمی خراسان از پساب جهت تأمین منابع آبی، گفت: ۵ چاه آب آهکی در این صنعت در حال استفاده است و مقرر شده که پتروشیمی خراسان، منابع آبی خود را از پساب و فاضلاب تأمین کند و این مهم در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده جهت ساخت مسکن ایثارگران، گفت: زمین مورد نیاز برای احداث مسکن ایثارگران تخصیص یافته و اقدامات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.

کد خبر 5519181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha