۵ تیر ۱۴۰۱، ۹:۴۴

یادواره «شهدای مجنون» در گناوه برگزار شد

یادواره «شهدای مجنون» در گناوه برگزار شد

گناوه- - یادواره «شهدای مجنون» و ۳۳ شهید پایگاه مقاومت امام حسن عسکری (ع) گناوه با حضور اقشار مختلف مردم،خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولان در تالار بهزاد این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه شنبه شب در یادواره «شهدای مجنون» و ۳۳ شهید پایگاه مقاومت امام حسن عسکری (ع) شهرستان گناوه با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا کمتر شهادت نیست اظهار داشت: در شرایطی کنونی اجرای یادواره‌ها و مراسم شهدا همان جهاد تبیینی است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید ویژه فرموده‌اند.

سرهنگ شهسوار حاجی پور افزود: اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی مدیون و مرهون تلاش‌ها، رشادت‌ها و شهادت‌های جوانان غیور و دلاور مردانی است که در دوران دفاع مقدس جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند و در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی و از کشور و ملت دفاع کردند.

وی گفت: ما باید فرهنگ شهید و شهادت را در جامعه ترویج کنیم زیرا ترویج این فرهنگ، روشنگری و مقابله با تحریف‌هایی است که دشمنان علیه موفقیت‌های نظام سلامی انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز در جایگاهی بی نظیر در منطقه و فرامنطقه قرار دارد و دشمن پی برده است که با وجود روحیه جوان و غیرت و شجاعت نمی‌تواند حتی یک وجب از خاک کشور ما را به تصرف خود درآورد.

یادواره «شهدای مجنون» در گناوه برگزار شد

سرهنگ حاجی پور یادآور شد: دشمن با امپراطور رسانه‌ای در جنگ رسانه‌ای کنونی درصدد ضربه زدن به ایران اسلامی است اما همانگونه که در دوران دفاع مقدس و جنگ سخت دشمن نتوانست به هیچ موفقیتی دست یابد در این جنگ رسانه‌ای نیز هیچ کاری از پیش نخواهد برد و آینده از آن انقلاب و نظام مقدس اسلامی است و همانگونه که رهبری فرمودند «آینده انقلاب روشن است».

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه گفت: اقتدار و امنیت امروز کشور ما مدیون شهدای والامقام است و همه ما باید احترام به خانواده معظم شهدا، فرزندان و والدین شهدا را ارج بگذاریم.

وی یادآور شد: کسانی که به شهدا بی احترامی می‌کنند اگر در لباس مسئولیت باشند خیانت به مسئولیت، نظام و کشور کرده‌اند و باید خانواده شهدا را همواره ارج بگذاریم و احترام کنیم.

سخنرانی سردار رمضان زیراهی فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه، مداحی کربلایی حمیدرضا فاریابی و پخش کلیپ از دیگر بخش‌های این آئین معنوی بود.

یادواره «شهدای مجنون» در گناوه برگزار شد

کد خبر 5523532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha