شامگاه دوشنبه؛

القسام از وخامت وضعیت یکی از اسرای صهیونیست خبر داد

القسام از وخامت وضعیت یکی از اسرای صهیونیست خبر داد

گردان های عزالدین القسام اعلام کرد که وضعیت یکی از اسرای صهیونیست نزد این گردان ها رو به وخامت گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شامگاه دوشنبه از وخامت حال یکی از اسرای صهیونیست خبر داد.

بر اساس این گزارش، القسام اعلام کرد که حال یکی از اسرای صهیونیست نزد این گردان ها رو به وخامت گذاشته است.

«ابوعبیده» سخنگوی گردان های عزالدین القسام در صفحه توئیتر خود نوشت که وضعیت یکی از اسرای دشمن نزد گردان های القسام وخیم شده و طی ساعات آینده جزئیات آن اعلام خواهد شد.

در همین حال، روزنامه صهیونیستی معاریو اعلام کرد که فعالان در این رژیم از مقامات کابینه خواسته اند تا در خصوص وضعیت اسرای فلسطینی دربند حماس، اطلاعات موثقی را در اختیار خانواده هایشان قرار دهند.

از سوی دیگر، دو تحلیلگر سیاسی گفتند آنچه القسام طی ساعات آینده اعلام خواهد کرد به مثابه انفجار بزرگترین بمب سیاسی در رژیم صهیونیستی خواهد بود و چه بسا به آینده سیاستمداران ارشد در این رژیم خاتمه خواهد داد.

این دو تحلیلگر همچنین زمان اعلام این موضوع را با توجه به اوضاع سیاسی متشنج در رژیم صهیونیستی بویژه پس از استعفای نفتالی بنت نخست وزیر بسیار مناسب دانستند.

لازم به ذکر است که گردان های عزالدین قسام چهار اسیر صهیونیست را در اختیار دارد که دو تن از آنها طی جنگ غزه در تابستان سال ۲۰۱۴ به اسارت درآمدند.

مقاومت فلسطین در تبادلی که در سال ۲۰۱۱ با رژیم صهیونیستی انجام داد آزادی بیش از هزار فلسطینی را در مقابل آزادی جلعاد شالیط نظامی صهیونیست که ۵ سال دربند فلسطینی ها بود، به دست آورد.

کد خبر 5525287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha