۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۰۵

استاد حوزه و دانشگاه:

دشمنان از جنگ نظامی و سیاسی به حوزه اقتصادی تغییر موضع داده اند

دشمنان از جنگ نظامی و سیاسی به حوزه اقتصادی تغییر موضع داده اند

شهرکرد- استاد حوزه و دانشگاه کشور گفت: امروزه دشمنان از جنگ نظامی، فرهنگی، سیاسی به جنگ اقتصادی تغییر موضع داده اند و به این جنگ امید بسته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری شامگاه سه شنبه در مراسم گرامیداشت شهدای ۷ تیر در شهرکرد، اظهار کرد: کمال به دو شکل حقیقی و مجازی است که خداوند پیامبران خود را در راستای شناساندن کمال حقیقی به مردم فرستاد.

وی با بیان اینکه اگر انسان کمال حقیقی را شناخت در بندگی خدا و کمال به مرحله و مرتبه خلیفة الله می‌رسد، تصریح کرد: خداوند افرادی را که در مسیر کمال حقیقی قرار گرفته اند یاری می‌کند.

استاد حوزه و دانشگاه کشور با اشاره به اینکه ۷۷ سال از آغاز جریان انقلاب توسط امام خمینی (ره) می‌گذرد، عنوان کرد: ۷۷ سال پیش امام (ره) این مسیر را تک نفره آغاز کرد و هیچکس باور نمی‌کرد که اطلاعیه‌های صادر شده توسط ایشان در دهه ۲۰ و انقلاب موجب شود ابر قدرت‌ها دچار تزلزل شوند و خواب از چشمانشان گرفته شود.

حجت الاسلام ماندگاری با بیان اینکه امام خمینی (ره)، انقلاب، شهدا و رهبر انقلاب، مردم را به سمت انجام وظایف الهی فرا خواندند، مطرح کرد: هدایت مردم تکلیف خداوند است و شکر گذاری این هدایت وظیفه مردم می‌باشد.

وی ادامه داد: شهدا آن گروهی از مردم هستند که شکرگذاری این هدایت را انجام دادند و به رستگاری رسیدند.

این استاد حوزه و دانشگاه حرکت در مسیر هدایت خدا را پیام شهدا دانست و اعلام کرد: برکت انقلاب هدیه‌ای از سمت خدا در راستای حرکت و جنبش مردم ایران در زمان طاغوت بود.

حجت الاسلام ماندگاری افزود: هیچ انقلابی در جهان همچون انقلاب اسلامی به پیروزی نرسید چرا که در انقلاب اسلامی همه مردم از امام (ره) پیروی کردند و تمام هستی خود را به میدان آوردند و از هیچ کمکی فروگذاری نکردند.

وی به ترور ۷ تیر اشاره کرد و گفت: شهدای ۷ تیر و شهید بهشتی می‌توانستند جریان زندگی خود را بدون هیچ دغدغه‌ای ادامه دهند اما سربازی ولایت را یکی از وظایف و رسالت‌های اصلی خود می‌دانستند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه بعد از واقعه ۷ تیر بساط منافقین برچیده شد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) این واقعه را انقلاب سوم نامیده اند.

حجت الاسلام ماندگاری با تاکید بر اینکه منافقان و دشمنان ۱۷ هزار نفر را در جمهوری اسلامی ایران به شهادت رساندند، تصریح کرد: بعد از آن نیز در جنگ تحمیلی ۸ ساله از صدام تمام قد حمایت کردند و با تحمیل جنگی نابرابر در صدد بودند به انقلاب و نظام آسیب بزنند اما انقلاب ایستاده است و در برابر آن‌ها مبارز می‌کند.

وی ادامه داد: امروزه دشمنان از جنگ نظامی، فرهنگ، سیاسی به جنگ اقتصادی تغییر موضع داده اند و به این جنگ امید بسته اند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه خواسته شهدا از مردم در جنگ اقتصادی ایستادگی و مقاومت است، مطرح کرد: در این جنگ نیز خداوند پیروزی را به ما عطا خواهد کرد اما باید برای دستیابی به آن حرکت کرد و برای این هدایت شکرگذاری کرد.

کد خبر 5525413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha